“Zeer lekker 'puur vlees' gegeten”
Beoordeling van 't Grillkasteeltje

't Grillkasteeltje
Geclassificeerd als nr. 51 van 813 Restaurants in Brugge
Keukens: Barbecue, Belgisch, Grill
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
21 februari 2019 beoordeeld

Zeer lekker schorsvel (kraaie of angles) gegeten, mooie bediening, super slaatje erbij en de patat met de lekkere huisgemaakte boter ging er vlot in. Dank

Datum van bezoek: februari 2019

25 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Door sociale media hier gereserveerd. Alles zag er heel lekker uit op Facebook.
Het was enorm lekker en de uitbater is zeer vriendelijk. Genoten van een uitstekend menu voor een schappelijke prijs. Zeer gezellig zitten als koppel. Hier komen we zeker terug. Een aanrader!

21 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Grillkasteeltje heeft mij aangenaam verrast.
Voor wie graag vlees of vis lust op de grill. Romantisch en gezellig!!

20 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden hier Entrecote genomen met z"n tweetjes en die was voortreffelijk bereid, de smaak was perfect en de wijnen waren heerlijk...een aanrader dit kleine restaurant.

18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. De zalm en het lamskroontje zijn zeker een aanrader. De vis en het vlees waren van top kwaliteit en werden heel lekker bereid. De ober was heel erg vriendelijk. Ook de zuid afrikaanse rose wijn zou ik zeker aanraden.

Reizigers die 't Grillkasteeltje bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In 't Grillkasteeltje geweest? Deel je ervaringen!