“Een bijzonder juweeltje in het hart van Brugge”
Beoordeling van Guillaume

Geclassificeerd als nr. 27 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 46 - € 82
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Onder de authentieke houten balken brengt Wim - alias Guillaume - u in een modern interieur fijnproeverij, klasse en plezier vertrekkend van een Frans geïnspireerde creatieve keuken. De chef brengt gewaagde combinaties van klassieke gastronomie met een Bourgondische touch en Aziatische invloeden. Zowel het maandelijks wisselend gastronomisch menu als de inventieve suggesties worden tot in het buitenland geroemd. De surf & turfgerechten en de kreeftbereidingen getuigen van excellentie door jarenlange ervaring. Tom Holderbeke stelt met kennis van zaken een mooie wijnkaart samen, waar zowel Franse klassiekers als nieuwe wereldwijnen elkaar ontmoeten. Op zonnige dagen kan je genieten op het knus terrasje.
26 april 2024 beoordeeld

We, een groep van 24 personen werden hartelijk ontvangen, de bediening verliep vlekkeloos, het eten was bijzonder lekker, gepresenteerd met kennis van zaken, in een smaakvol interieur, met een menu combinatie die door iedereen werd geapprecieerd. Een totaalbeleving die we iedereen aanraden. We gaan zeker nog terug langs.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2024

Wat fijn om te horen dat jullie zo'n geweldige ervaring hebben gehad in Guillaume! We vinden het altijd belangrijk om onze gasten gastvrij en welkom te ontvangen. Zo kan je optimaal genieten van heerlijk eten in een gezellige omgeving.
Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring. Dat zal andere gasten zeker helpen bij het kiezen van een restaurant in Brugge.
Tot de volgende keer! We kijken er al naar uit!
Groeten, Chris

26 april 2024 beoordeeld

Perfect uitgebalanceerd menu, zeer professioneel klaargemaakt. Daarbij een vlotte bediening met duidelijke en volledige uitleg bij ieder gerecht en bijbehorend wijntje.
Dit alles in een perfect en gemoedelijk kader.
Goede verhouding prijs/kwaliteit.
Zeker een aanrader! Wij komen in ieder geval terug!

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant

Hallo, dank voor uw enthousiaste feedback. Het doet ons deugd te lezen dat jullie genoten hebben van zowel de creaties van de chef als van de attente service. We kijken ernaar uit jullie opnieuw te verwelkomen. Tot dan, groeten, Chris

11 april 2024 beoordeeld

Zeer lekker gegeten in dit kleine, gezellige restaurant. Vlakbij het centrum van Brugge, maar toch buiten het toeristisch deel.
Zesgangenmenu was zeer verzorgd, met lekkere combinaties van vis en vlees in enkele gerechten. Aangepaste wijnen waren origineel en pasten telkens goed bij het gerecht. Bediening was zeer goed, zonder overdreven stijfdeftig te zijn.
Het eten (en de borden zelf) kwam ook telkens zeer warm aan tafel, zeker een pluspunt!

• Sfeer
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2024

Dag Sven, wat leuk om je lovende woorden te lezen. Het doet ons plezier te lezen dat jullie genoten hebben van ons menu Crazy Creations met passende wijnen en onze discrete bediening. We kijken ernaar uit jullie nog eens culinair te kunnen verwennen. Groeten, Chris

8 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastische ervaring was dit. Mijn vriend vond dit oergezellig restaurant online en dankzij de lovende recensies besloten we er te reserveren. Heel leuk dat het net buiten de drukte van het stad ligt. Wij kozen het 4-gangenmenu en vonden elke hap overheerlijk. Excellente bediening en gemoedelijke sfeer, je geniet er ten volle van de volledige beleving. Een dikke aanrader dus.

Datum van bezoek: april 2024
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2024

Hallo, wat is het fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie etentje in Guillaume. Uw lyrische beschrijving doet ons blozen. Dank voor de aanbeveling. Dat helpt ongetwijfeld andere culinaire liefhebbers die op zoek zijn naar een gezellig adres. Graag tot nog eens. Groeten, Chris

24 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben erg genoten van de Valentijnsmenu. Alle bereidingen waren perfect en superlekker, de bediening erg vriendelijk. Hoedje af.

Datum van bezoek: februari 2024
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2024

Hallo, wat leuk om te horen dat jullie genoten hebben van het Valentijnmenu. Dank voor de fijne woorden en om deze te delen. Graag tot een volgende keer. Groeten, Chris

Reizigers die Guillaume bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Guillaume geweest? Deel je ervaringen!