“Overheerlijk”

Geclassificeerd als nr. 24 van 769 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 46 - € 82
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Onder de authentieke houten balken brengt Wim - alias Guillaume - u in een modern interieur fijnproeverij, klasse en plezier vertrekkend van een Frans geïnspireerde creatieve keuken. De chef brengt gewaagde combinaties van klassieke gastronomie met een Bourgondische touch en Aziatische invloeden. Zowel het maandelijks wisselend gastronomisch menu als de inventieve suggesties worden tot in het buitenland geroemd. De surf & turfgerechten en de kreeftbereidingen getuigen van excellentie door jarenlange ervaring. Tom Holderbeke stelt met kennis van zaken een mooie wijnkaart samen, waar zowel Franse klassiekers als nieuwe wereldwijnen elkaar ontmoeten. Op zonnige dagen kan je genieten op het knus terrasje.
8 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastische ervaring was dit. Mijn vriend vond dit oergezellig restaurant online en dankzij de lovende recensies besloten we er te reserveren. Heel leuk dat het net buiten de drukte van het stad ligt. Wij kozen het 4-gangenmenu en vonden elke hap overheerlijk. Excellente bediening en gemoedelijke sfeer, je geniet er ten volle van de volledige beleving. Een dikke aanrader dus.

Datum van bezoek: april 2024
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2024

Hallo, wat is het fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie etentje in Guillaume. Uw lyrische beschrijving doet ons blozen. Dank voor de aanbeveling. Dat helpt ongetwijfeld andere culinaire liefhebbers die op zoek zijn naar een gezellig adres. Graag tot nog eens. Groeten, Chris

24 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben erg genoten van de Valentijnsmenu. Alle bereidingen waren perfect en superlekker, de bediening erg vriendelijk. Hoedje af.

Datum van bezoek: februari 2024
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2024

Hallo, wat leuk om te horen dat jullie genoten hebben van het Valentijnmenu. Dank voor de fijne woorden en om deze te delen. Graag tot een volgende keer. Groeten, Chris

1 januari 2024 beoordeeld

Op Kerstavond een voortreffelijk diner geserveerd. Zo van genoten, eten, bediening en sfeer. Als we weer in Brugge zijn gaan we hier zeker naar terug. CHAPEAU!!!

Datum van bezoek: december 2023
    • Sfeer
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2024

Wat. Een. Mooie. Erkenning! Zo leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie Kerstdiner in Guillaume. We kijken uit naar jullie volgende bezoek. Beste wensen voor 2024 en groene, Chris en team

8 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant. Het interieur is knus. De bediening is zeer vriendelijk en aangenaam. De gerechten zijn stuk voor stuk overheerlijk en vaak verrassend. Bovendien is de prijs zeer redelijk voor een keuken van dit niveau. We gingen met een heel fijn gevoel naar huis. Onze genodigden waren zeer tevreden en wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: november 2023
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2023

Hallo, dank om uw enthousiaste en uitgebreide feedback te delen. Het verheugt ons ten zeerste te lezen dat jullie genoten hebben van eten en sfeer in Guillaume. We kijken ernaar uit jullie opnieuw te kunnen verwennen. Groeten, Chris en team

7 november 2023 beoordeeld

géén enkele opmerking ...the food was uitstekend...de bediening uitstekend ....
we keren zeker terug !

Datum van bezoek: november 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2023

Hallo, wat fijn om te horen dat jullie verjaardagsetentje zo gesmaakt heeft. We kijken er al naar uit jullie opnieuw te mogen begroeten en verwennen. Groetjes, Chris en team

Reizigers die Guillaume bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Guillaume geweest? Deel je ervaringen!