“Genieten!!”

Geclassificeerd als nr. 24 van 769 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 46 - € 82
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Onder de authentieke houten balken brengt Wim - alias Guillaume - u in een modern interieur fijnproeverij, klasse en plezier vertrekkend van een Frans geïnspireerde creatieve keuken. De chef brengt gewaagde combinaties van klassieke gastronomie met een Bourgondische touch en Aziatische invloeden. Zowel het maandelijks wisselend gastronomisch menu als de inventieve suggesties worden tot in het buitenland geroemd. De surf & turfgerechten en de kreeftbereidingen getuigen van excellentie door jarenlange ervaring. Tom Holderbeke stelt met kennis van zaken een mooie wijnkaart samen, waar zowel Franse klassiekers als nieuwe wereldwijnen elkaar ontmoeten. Op zonnige dagen kan je genieten op het knus terrasje.
24 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben erg genoten van de Valentijnsmenu. Alle bereidingen waren perfect en superlekker, de bediening erg vriendelijk. Hoedje af.

Datum van bezoek: februari 2024
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2024

Hallo, wat leuk om te horen dat jullie genoten hebben van het Valentijnmenu. Dank voor de fijne woorden en om deze te delen. Graag tot een volgende keer. Groeten, Chris

1 januari 2024 beoordeeld

Op Kerstavond een voortreffelijk diner geserveerd. Zo van genoten, eten, bediening en sfeer. Als we weer in Brugge zijn gaan we hier zeker naar terug. CHAPEAU!!!

Datum van bezoek: december 2023
    • Sfeer
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2024

Wat. Een. Mooie. Erkenning! Zo leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie Kerstdiner in Guillaume. We kijken uit naar jullie volgende bezoek. Beste wensen voor 2024 en groene, Chris en team

8 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant. Het interieur is knus. De bediening is zeer vriendelijk en aangenaam. De gerechten zijn stuk voor stuk overheerlijk en vaak verrassend. Bovendien is de prijs zeer redelijk voor een keuken van dit niveau. We gingen met een heel fijn gevoel naar huis. Onze genodigden waren zeer tevreden en wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: november 2023
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2023

Hallo, dank om uw enthousiaste en uitgebreide feedback te delen. Het verheugt ons ten zeerste te lezen dat jullie genoten hebben van eten en sfeer in Guillaume. We kijken ernaar uit jullie opnieuw te kunnen verwennen. Groeten, Chris en team

7 november 2023 beoordeeld

géén enkele opmerking ...the food was uitstekend...de bediening uitstekend ....
we keren zeker terug !

Datum van bezoek: november 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2023

Hallo, wat fijn om te horen dat jullie verjaardagsetentje zo gesmaakt heeft. We kijken er al naar uit jullie opnieuw te mogen begroeten en verwennen. Groetjes, Chris en team

6 november 2023 beoordeeld

Heel lekker, mooi gepresenteerd. Sublieme smaken. Gewaagde combinaties. Heerlijke wijnen. Spijtig van het rest lippenstift op het glas. Mocht ook iets meer eten per couvert bediend worden...

• Sfeer

Hallo, dank voor de mooie feedback. Het verheugt ons te horen dat jullie genoten hebben van het eten en de wijnen. Jammer dat jullie het wat weinig vonden. Het driegangenmenu is inderdaad wat beperkter. Als onze gasten dat kiezen, gaan we er eigenlijk wat van uit dat het geen al te grote eters zijn. Maar misschien hadden we het bij jullie fout. Dank voor deze feedback: mochten we dit nog horen, dan passen we onze porties zeker aan. Graag tot nog eens. Groeten, Chris en het team

Reizigers die Guillaume bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Guillaume geweest? Deel je ervaringen!