“Top!”

20:00
Geclassificeerd als nr. 36 van 762 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Onder de authentieke houten balken brengt Wim - alias Guillaume - u in een modern interieur fijnproeverij, klasse en plezier vertrekkend van een Frans geïnspireerde creatieve keuken. De chef brengt gewaagde combinaties van klassieke gastronomie met een Bourgondische touch en Aziatische invloeden. Zowel het maandelijks wisselend gastronomisch menu als de inventieve suggesties worden tot in het buitenland geroemd. De surf & turfgerechten en de kreeftbereidingen getuigen van excellentie door jarenlange ervaring. Tom Holderbeke stelt met kennis van zaken een mooie wijnkaart samen, waar zowel Franse klassiekers als nieuwe wereldwijnen elkaar ontmoeten. Op zonnige dagen kan je genieten op het knus terrasje.
11 december 2022 beoordeeld

Mooi kader, professionele maar hartelijke ontvangst en vooral creatieve maar zeer lekkere keuken. Kortom, zeer aan te bevelen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2022

Hallo, dank voor de appreciatie voor onze aanpak, zowel in de keuken als in de bediening. Graag tot een volgende keer! Groeten, Chris

7 december 2022 beoordeeld

Deze zomer voor het eerst kennisgemaakt, en we wilden zeker nog eens terug. Genoten van een heerlijk wildmenu met bijpassende wijnen in een gezellig interieur.

Datum van bezoek: november 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2022

Hallo, blij dat deze keer jullie bezoek aan Guillaume opnieuw een feest was. Deze keer met het wildmenu. We kijken al uit naar jullie volgende bezoek. Graag tot dan, Chris

6 december 2022 beoordeeld

Ik ben niet de eerste die dit restaurant positief beoordeel en ik kan dit alleen maar bevestigen. We waren met zeven en kozen voor het viergangenmenu. Iedereen vond het uitstekend. Naast de prima keuken waardeerden we ook het gezellig kader, de rustige sfeer en de vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: december 2022
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2022

Hallo, dank voor jullie enthousiaste reactie. Het is leuk om te horen dat jullie zowel de aangename sfeer als het smakelijke eten geapprecieerd hebben. Graag tot de volgende keer. Groetjes, Chris

4 december 2022 beoordeeld

In een gezellig kader en steeds verrassend menu en vlotte service. Één van de betere restaurants van Brugge met een iets duurdere maar correcte prijszetting.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant

Hallo, dank voor je mooie en eerlijke feedback. Leuk om te horen dat jullie genoten hebben. Graag tot binnenkort. Groeten, Chris

1 december 2022 beoordeeld

Ik heb het wildmenu genomen met bijhorende wijnen en dit was een supere ervaring, ook heel lekkere wijntjes. Mijn vrouw nam een mergpijpje en als hoofdgerecht de langoest. Beide gerechten waren zeer lekker, vers en mooi gepresenteerd.

Datum van bezoek: november 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2022

Hallo, dank voor de duidelijke en enthousiaste feedback. Het is leuk om te lezen dat jullie genoten hebben! Graag tot de volgende keer. Groeten, Chris

Reizigers die Guillaume bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Guillaume geweest? Deel je ervaringen!