“Huwelijkverjaardag”

20:00
Geclassificeerd als nr. 36 van 750 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Onder de authentieke houten balken brengt Wim - alias Guillaume - u in een modern interieur fijnproeverij, klasse en plezier vertrekkend van een Frans geïnspireerde creatieve keuken. De chef brengt gewaagde combinaties van klassieke gastronomie met een Bourgondische touch en Aziatische invloeden. Zowel het maandelijks wisselend gastronomisch menu als de inventieve suggesties worden tot in het buitenland geroemd. De surf & turfgerechten en de kreeftbereidingen getuigen van excellentie door jarenlange ervaring. Tom Holderbeke stelt met kennis van zaken een mooie wijnkaart samen, waar zowel Franse klassiekers als nieuwe wereldwijnen elkaar ontmoeten. Op zonnige dagen kan je genieten op het knus terrasje.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker van het begin tot het einde ! Topbediening . Komen zeker terug . Lekker aangepaste wijnen .

Datum van bezoek: augustus 2022
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hallo, wat leuk om jullie reactie te lezen! Fijn dat jullie bij ons - en ook dankzij ons - een prachtige huwelijksverjaardag hadden. Graag tot de volgende keer. Groetjes, Chris

20 augustus 2022 beoordeeld

We vierden onze huwelijksverjaardag in de Guillaume met de kinky kreeft menu. Stijvolle en toch gemoedelijke bediening, heerlijke kreeften creaties, lekkere aangepaste wijnen. Een glaasje bubbels voor onze viering maakte het compleet. Gewoonweg subliem !

Datum van bezoek: augustus 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2022

Hallo, leuk om te horen dat jullie genoten hebben van het driegangen kreeftenmenu Kinky Kreeft. Graag tot de volgende keer. Groetjes, Chris

2 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier vanwege ons 30 jarig huwelijk, wat een ongedwongen plek om heerlijk te dineren. Mijn vrouw had het driegangen en ik twee gangen extra met het wijnarrangement. Verfijnde combinaties en ruim voldoende, ter afsluiting heerlijk dessert en een attentie met twee glaasjes voor onze feestdag.
Betrokken bediening en zeker terugkomen.

Datum van bezoek: juli 2022
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2022

Hallo, dank voor uw blijk van appreciatie. Het verheugt ons te lezen dat jullie een mooi jubileumetentje hadden. Graag tot de volgende keer! Groetjes, Chris

6 juni 2022 beoordeeld

Zeer goede keuken bediening, mooi en rustic intérieur. Menu keuze met veel variatie. De Kreeft met aangepaste wijn lekker.

Datum van bezoek: juni 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2022

HAllo, het is leuk om te horen dat jullie genoten hebben van het smakelijke eten, specifiek de kreeft, de lekkere passende wijnen, onze vriendelijke bediening en het cosy interieur. Graag tot nog eens!

31 mei 2022 beoordeeld

We werden hartelijk ontvangen in een warm en aangenaam interieur. Zeer gezellig zitten en toch voldoende ruimte. De 5-gangenmenu is een aanrader en om duimen en vingers af te likken. Een toplocatie! We komen zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2022
Restaurant Guillaume, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2022

Dag Machteld, mooi om te zien dat jullie genoten hebben van het restaurant en het vijfgangenmenu Crazy Creations. We kijken er al naar uit jullie opnieuw te kunnen verwennen! Groetjes, Chris

Reizigers die Guillaume bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Guillaume geweest? Deel je ervaringen!