“Top! Top!”

20:00
Geclassificeerd als nr. 64 van 732 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Onder de authentieke houten balken brengt Wim - alias Guillaume - u in een modern interieur fijnproeverij, klasse en plezier vertrekkend van een Frans geïnspireerde creatieve keuken. De chef brengt gewaagde combinaties van klassieke gastronomie met een Bourgondische touch en Aziatische invloeden. Zowel het maandelijks wisselend gastronomisch menu als de inventieve suggesties worden tot in het buitenland geroemd. De surf & turfgerechten en de kreeftbereidingen getuigen van excellentie door jarenlange ervaring. Tom Holderbeke stelt met kennis van zaken een mooie wijnkaart samen, waar zowel Franse klassiekers als nieuwe wereldwijnen elkaar ontmoeten. Op zonnige dagen kan je genieten op het knus terrasje.
26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een schitterende avond! Prachtige en heel lekkere gerechten! Service en bediening top en correct! Lang geleden dat we met zo een waw gevoel ergens buiten gekomen zijn! Woorden schieten tekort. Ook het inspelen op het moment (wij kozen 3 gangen maar vrouw lustte niet alles van vlees - opgelost door chef met lekker alternatief) “klant is koning” voel je heel hard. Van starter tot en met dessert - subliem! Proficiat! Ook de attentie bij het dessert (kort daarvoor door de knie gegaan voor de vrouw) met aperitief van het huis en liedje - subliem - bedankt voor deze topervaring!

Datum van bezoek: juli 2020
Guillaume2000, Owner van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2020

Dank voor je feedback. Het verheugt ons dat we jullie een onvergetelijke avond hebben kunnen bezorgen. Zoals je zelf zegt: onze gasten staan centraal en we doen het maximum om die tevreden te stellen. Tot de volgende keer!

23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vol verwachting gingen we naar dit culinair Walhalla. Deze werden met verve ingelost! We kozen voor 4-gangen menu met aangepaste wijnen. Stuk voor stuk waren deze top! Aanrader, wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2020
Guillaume2000, Owner van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2020

Dank je voor je enthousiaste reactie. Het is echt leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van het menu Crazuy creations met de passende wijnen. Graag tot een volgende keer!

5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! We hadden een 3 gangen menu met bijpassende wijnen. Smaakte erg goed! Bediening was vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2020
Guillaume2000, Eigenaar van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2020

Dank voor je enthousiasme. Het doet ons deugd dat jullie een fijne ervaring hadden in Guillaume. Graag tot een volgende keer.

6 maart 2020 beoordeeld

Een lekkere originele fijne verrassende keuken.Vriendelijke keuken.Laat u verrassen.
Zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: augustus 2019
Chris_Brugge, Owner van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Dank voor de mooie score en feedback die u ons geeft! Wij hebben inderdaad het liefst dat mensen zich gewoon laten verrassen door de creaties van de chef en hem alle vertrouwen geven. Graag tot een volgende keer!

15 februari 2020 beoordeeld

zeer lekker geheten met aangepaste wijnen met een zeer aangename chef die regelmatig bij de klanten aanwezig is voor een toffe babbel

Datum van bezoek: februari 2020
Chris_Brugge, Owner van Guillaume, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2020

Dag Bruno, dank voor je feedback. Graag tot de volgende keer... ;-)

Reizigers die Guillaume bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Guillaume geweest? Deel je ervaringen!