“Etentje met collega's”

't Bagientje
Geclassificeerd als nr. 118 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
10 augustus 2019 beoordeeld

Etentje onder collega's gepland, 1 adres 't Bagientje, meerdere keren supergoed onthaald en altijd dik in orde, maar ditmaal zeer ondermaats...groffe bediening, voelde me echt verveeld dat ik deze locatie uitgekozen had voor 'n leuk en gezellig etentje onder collega's, het eten was best ok maar de bediening van sommige personeelsleden was echt niet normaal, als je je werk zo tegen je zin doet, zoek dan iets anders zou ik zo denken...vriendelijkheid is zo belangrijk en kost niks....'n volgend etentje met de collega's zit er niet meer in op deze locatie, jammer....

Datum van bezoek: augustus 2019

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

ontvangst was hartelijk, je bent hier echt welkom.
leuke presentatie voor de kaart.
vlotte bediening @tafel
kalfsniertjes waren perfect!
Suggestie met tarbot was super ok
wij waren hier op uitnodiging van vrienden
wij komen hier zeker nog terug

Datum van bezoek: juli 2019
21 juli 2019 beoordeeld

Menukaart met Vlaamse gerechten. De schorsvel was subliem. Ruime portie, voorgerecht niet nodig. Vriendelijke bediening. Mooi terras.

Datum van bezoek: juli 2019
11 juli 2019 beoordeeld

maaltijd was matig, bediening was "ondermaats" & terras niet verzorgd;
om nooit meer terug te gaan...

Datum van bezoek: juni 2019
6 juli 2019 beoordeeld

Het eten is er nog goed maar is al beter geweest, niets speciaals. 1 uit de duizend zou ik zeggen.
Bediening van 1 bepaalde garçon is ronduit belachelijk , dat die daar nog mag opdienen is niet te begrijpen. Probeert het dan maar goed te maken met een kinderijsje maar het kalf was al verdronken.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die 't Bagientje bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In 't Bagientje geweest? Deel je ervaringen!