“Ideaal voor een rustig klassiek lekker diner”
Beoordeling van Le Chef Et Moi

Le Chef Et Moi
Geclassificeerd als nr. 36 van 799 Restaurants in Brugge
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Heerlijk gegeten van het marktmenu. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Sfeer is wel klassiek en bij ons waren er niet al te veel gasten. Bediening is zeer attent en hulpvaardig.

Datum van bezoek: februari 2019

21 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangename setting in Brugse herenhuisstijl, met lekkere klassevolle gerechten! Ook smaakvolle huiswijnen. Wij hadden een gezellige, romantische en culinaire avond.

Datum van bezoek: december 2018
26 juli 2018 beoordeeld

Klassiek kader, heel vriendelijke bediening en het eten was super vers en goed .
We hadden gekozen voor het menu, samen met een aangepast lekkere wijn en prijs kwaliteit is heel goed

Datum van bezoek: juli 2018
7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gaan hier vaak en zijn steeds weer verrast door de vriendelijkheid, decor en sfeer. Het eten was fantastisch. Alleen de handdoekjes in het toilet voelde wat ruw aan.

Datum van bezoek: juli 2018
18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi interieur (klassiek), stemmige verlichting. Kwaliteit van het eten is top, klassiek met een leuke eigen toets. Mooie presentatie en voldoende ruime porties. Beperkte kaart wat echter de kwaliteit onderstreept. Mooie wijnkaart aan best betaalbare prijzen. We hadden het fijn gevonden als we onze jassen niet zelf hadden moeten ophangen (het was niet druk) maar dat is een detail.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Le Chef Et Moi bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Le Chef Et Moi geweest? Deel je ervaringen!