“Klassiek, stijlvol”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 juli 2018 beoordeeld

Klassiek kader, heel vriendelijke bediening en het eten was super vers en goed .
We hadden gekozen voor het menu, samen met een aangepast lekkere wijn en prijs kwaliteit is heel goed

Datum van bezoek: juli 2018

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gaan hier vaak en zijn steeds weer verrast door de vriendelijkheid, decor en sfeer. Het eten was fantastisch. Alleen de handdoekjes in het toilet voelde wat ruw aan.

Datum van bezoek: juli 2018
18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi interieur (klassiek), stemmige verlichting. Kwaliteit van het eten is top, klassiek met een leuke eigen toets. Mooie presentatie en voldoende ruime porties. Beperkte kaart wat echter de kwaliteit onderstreept. Mooie wijnkaart aan best betaalbare prijzen. We hadden het fijn gevonden als we onze jassen niet zelf hadden moeten ophangen (het was niet druk) maar dat is een detail.

Datum van bezoek: februari 2018
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kenden dit adres niet, klein gokje gewaagd op basis van beoordelingen op tripadvisor en Google. Wat een meevaller! Prijs-kwaliteit top! Gezellig interieur. Marktmenu top keuze! Lekkere huiswijn.

Datum van bezoek: februari 2018
1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met oudejaarsavond hier gegeten. Heerlijk!! Alle gerechten zitten goed in elkaar, verse vis en mals vlees. Er werd ook extra rekening gehouden met bepaalde dieetwensen; super. Goede sfeer en leuke bediening.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Le Chef Et Moi bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Le Chef Et Moi geweest? Deel je ervaringen!