Tom
Merksem, België

Huwelijksreis in eigen land

Beoordeling van Canal Deluxe B&B
5,0 van 5 bollen11 feb 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben hier onze huwelijksreis doorgebracht met onze 2 hondjes, we verbleven in de luxe suite.
Het ontbijt was zeer lekker en verzorgd.
Ook de ligging is perfect, midden in centrum stad Brugge, maar daar is geen hinder van te merken. De eentjes en andere vogeltjes genieten ook van deze plek.
We komen hier zeker terug.
Danii & Tom
Datum van verblijf: februari 2022
Kamertip: Zeer mooie en verzorgde kamers met alle luxe. Lekkere restaurants op wandelafstand. De aangeboden...
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Canal Deluxe B&B
  • Booking.com
1.6 km van Canal Deluxe B&B
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 13 december 2021

Slechts één nacht mogen genieten van deze ongelofelijke Bed & Breakfast maar wat een onvergetelijke belevenis. Alles klopte tot in de puntjes vanaf de eerste minuut. De ontvangst door Anna is super fijn en warm.

Je zit letterlijk op 2m van het kanaal en kan dus op een terrasje aan het water genieten van een heerlijke Brugse Zot. Indien het wat frisser is heb je een openhaard die voor ongekende gezelligheid zorgt.

Voor wie eens even weg wilt in eigen land is Canal Deluxe de ultieme plek om er even tussenuit te gaan. Wij gaan alvast snel eens terug. Nogmaals bedankt aan Luc voor de geweldige ontvangst!

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 21 oktober 2021 via mobiele applicatie

Prachtige schone kamer, ontzettend lieve behulpzame dame die ook ons fantastische ontbijt maakte. Op loopafstand van centrum. 5 minuten! En toch heel stil.
Wij hadden een kamer aan de ‘gracht’ met fijn ligbad in de ‘catacomben’ van het huis.
Parking reserveren is een aanrader.

Kamertip: Parking meteen mee reserveren. Plan je dagen niet te vol maar geniet ook van je fijne kamer!
Datum van verblijf: oktober 2021
Tine Hessels, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2021

Dank je wel voor dit mooie commentaar.

Beoordeeld op 17 mei 2021

Prachtige locatie, slechts een steenworp van de grote markt. Leuk, sfeervol en ruim ingericht, in lijn met wat je in Brugge zou verwachten. Alles proper en een prachtig uitgebreid ontbijt. Vriendelijke hostes, erg toegankelijk en meedenkend.

Datum van verblijf: mei 2021
Tine Hessels, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2021

Dank je wel voor deze mooie respons. Doet deugd.

Beoordeeld op 17 april 2021 via mobiele applicatie

Een prachtige B&B, zeker een 5 sterren waard. De ontvangst is top, met de glimlach. De kamers zijn enorm en ongelooflijk mooi uitgerust, een zeer mooie romantische stijl (zie foto’s), een badkamer met bad en douche, een luxe tot en met. Een zeer mooie terras om te ontspannen met een boek en een glaasje rode wijn, toppie ! De ligging uitstekend, eens aangekomen gebruiken we de auto niet meer. Hier komen we zeker terug... tot gauw Tine !

Datum van verblijf: april 2021
Tine Hessels, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2021

Dank je wel Serge om deze hele positieve review te posten. Het was ons een genoegen jullie te mogen ontvangen.
Wij kijken uit naar jullie volgende bezoek !

Beoordeeld op 12 januari 2021

Een Terug reis in de historisch tijd in het mooie B&B Canal Deluxe, super mooie kamer met uitzicht op het water, elke ochtend Een lekker stevig ontbijt met openhaard, de mensen zijn super vriendelijk en warmhartige, ik ga zeker nog is terug !

Datum van verblijf: januari 2021
Tine Hessels, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2021

Super dikke merci Andrei voor deze mooie review. Het was een echt plezier jullie te mogen ontvangen.