Beoordeeld op 17 april 2021 via mobiele applicatie

Een prachtige B&B, zeker een 5 sterren waard. De ontvangst is top, met de glimlach. De kamers zijn enorm en ongelooflijk mooi uitgerust, een zeer mooie romantische stijl (zie foto’s), een badkamer met bad en douche, een luxe tot en met. Een zeer mooie terras om te ontspannen met een boek en een glaasje rode wijn, toppie ! De ligging uitstekend, eens aangekomen gebruiken we de auto niet meer. Hier komen we zeker terug... tot gauw Tine !

Datum van verblijf: april 2021
Tine Hessels, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2021

Dank je wel Serge om deze hele positieve review te posten. Het was ons een genoegen jullie te mogen ontvangen.
Wij kijken uit naar jullie volgende bezoek !

Beoordeeld op 12 januari 2021

Een Terug reis in de historisch tijd in het mooie B&B Canal Deluxe, super mooie kamer met uitzicht op het water, elke ochtend Een lekker stevig ontbijt met openhaard, de mensen zijn super vriendelijk en warmhartige, ik ga zeker nog is terug !

Datum van verblijf: januari 2021
Tine Hessels, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2021

Super dikke merci Andrei voor deze mooie review. Het was een echt plezier jullie te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 3 januari 2021 via mobiele applicatie

Het is een beetje een tijdreis, dankzij de prachtige restauratie van dit « armenhuis » aan de reien. Bij aankomst grijpt het je aan, dit is niet gewoon een weekendje uit, je wordt ondergedompeld in een andere wereld: dat van het middeleeuws Brugge. Maar wel met bijzondere verwenning: uitstekend comfort, een rustige avond om een boek te lezen aan de open haard en ‘s anderendaags een ontbijt in de kamer, opnieuw met brandend open haard. En aangezien het lockdown was en geen restaurant open in de stad: een eenvoudig maar uiterst verzorgd maaltijd op dezelfde plek. Het was fysiek uitrusten en mentaal reizen, met een buitengewoon hotel ervaring als kers op de taart.

Datum van verblijf: december 2020
Tine Hessels, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2021

Dank je wel Jean voor dit mooie commentaar. Het doet ons altijd plezier om zo iets te lezen.

Beoordeeld op 25 november 2020

Aan te raden!!! Zeer mooi en proper. fantastisch ontbijt ! Zeer vriendelijke mensen. Een dikke 10 op 10. De liggen en het uitzicht zijn prachtig . Zeer gezellig en veel oog voor detail . prijs kwaliteit zeker de moeite waard !!!!!!

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 8 november 2020

This is really top end of b&b accomodation, hospitality, location and historical charm. No doubt ....book this b&b!!!
Eén van onze charmantste ervaringen op gebied van hotelaccomodatie, werkelijk top. Aan alles is gedacht en niets is te veel. Uitstekende staff, topligging, historisch karakter. Dit alles maakt het tot een onvergetelijke ervaring.
Anne Dirk Antwerp Belgium

Datum van verblijf: november 2020