3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een beetje een tijdreis, dankzij de prachtige restauratie van dit « armenhuis » aan de reien. Bij aankomst grijpt het je aan, dit is niet gewoon een weekendje uit, je wordt ondergedompeld in een andere wereld: dat van het middeleeuws Brugge. Maar wel met bijzondere verwenning: uitstekend comfort, een rustige avond om een boek te lezen aan de open haard en ‘s anderendaags een ontbijt in de kamer, opnieuw met brandend open haard. En aangezien het lockdown was en geen restaurant open in de stad: een eenvoudig maar uiterst verzorgd maaltijd op dezelfde plek. Het was fysiek uitrusten en mentaal reizen, met een buitengewoon hotel ervaring als kers op de taart.

Datum van verblijf: december 2020
Tine Hessels, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dank je wel Jean voor dit mooie commentaar. Het doet ons altijd plezier om zo iets te lezen.

Beoordeeld op 25 november 2020

Aan te raden!!! Zeer mooi en proper. fantastisch ontbijt ! Zeer vriendelijke mensen. Een dikke 10 op 10. De liggen en het uitzicht zijn prachtig . Zeer gezellig en veel oog voor detail . prijs kwaliteit zeker de moeite waard !!!!!!

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 8 november 2020

This is really top end of b&b accomodation, hospitality, location and historical charm. No doubt ....book this b&b!!!
Eén van onze charmantste ervaringen op gebied van hotelaccomodatie, werkelijk top. Aan alles is gedacht en niets is te veel. Uitstekende staff, topligging, historisch karakter. Dit alles maakt het tot een onvergetelijke ervaring.
Anne Dirk Antwerp Belgium

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 23 oktober 2020

Prachtig verblijf in de prachtige oude Brugse binnenstad. Super vriendelijke ontvangst.
Geen hotel kan hier aan evenaren.
Authentiek en charmante suite met zicht op de Brugse reitjes.
Royaal ontbijt bij open haardvuur.
Komen hier zeker terug!

Kamertip: Suite Eugène is zeker een aanrader.
Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 19 oktober 2020

De ideale verblijfplaats om Brugge in een romantisch en idyllisch kader te bezoeken.
Bijkomend word je zeer warm en hartelijk onthaald en bediend tijdens je verblijf.
Wij keren alvast een keertje terug wanneer we nogmaals in Brugge verblijven.
Een echte aanrader dus!

Datum van verblijf: oktober 2020
Tine Hessels, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2020

Dank je wel Niels voor deze lovende woorden.
En ALTIJD welkom !