2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreamsUS$ 182
StayForLong
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 23 oktober 2020

Prachtig verblijf in de prachtige oude Brugse binnenstad. Super vriendelijke ontvangst.
Geen hotel kan hier aan evenaren.
Authentiek en charmante suite met zicht op de Brugse reitjes.
Royaal ontbijt bij open haardvuur.
Komen hier zeker terug!

Kamertip: Suite Eugène is zeker een aanrader.
Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 19 oktober 2020

De ideale verblijfplaats om Brugge in een romantisch en idyllisch kader te bezoeken.
Bijkomend word je zeer warm en hartelijk onthaald en bediend tijdens je verblijf.
Wij keren alvast een keertje terug wanneer we nogmaals in Brugge verblijven.
Een echte aanrader dus!

Datum van verblijf: oktober 2020
Tine Hessels, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2020

Dank je wel Niels voor deze lovende woorden.
En ALTIJD welkom !

Beoordeeld op 29 augustus 2020

Heel vriendelijke ontvangst. Kregen ook heel veel informatie omtrent wandelingen, restaurants,...heel lekker ontbijt, propere ruime kamer!
Minpuntje was dat de bedstede niet groot genoeg was om comfortabel te slapen voor grote tieners.
Met kleine kinderen zeker prima!

Datum van verblijf: augustus 2020
Tine Hessels, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2020

Dank je wel om jullie ervaring te delen.
De bedstee is 1m60 wat een standaard maat is voor 2 pers. Tieners hebben nogal de neiging om te woelen en dan kan het inderdaad een probleem worden om met 2 in deze alkoof te slapen.

Beoordeeld op 27 augustus 2020

Dit is een schiterende B&B in het hartje van Brugge. We waren verrast toen we aankwamen. De kamer bleek gelegen in een klein kloostersteegje dat leidde naar een klein gezeliig binnentuintje. Onze prachtige kamer (luxe suite) kwam uit op een gezellig privéterras aan het water. Onze fietsen konden veilig en droog gestald worden op de gezellige binnenkoer. 's Ochtends kregen we een heel lekker ontbijt, met allerlei kleine verrassingen op een bordje geserveerd. Genieten!

Datum van verblijf: augustus 2020
Tine Hessels, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2020

Het was ons een genoegen jullie te mogen verwennen. Dank voor uw bezoek en deze leuke review.

Beoordeeld op 19 augustus 2020

Het was in 1 woord top!

Vanaf het moment dat we aankwamen, de kamers, het uitzicht/de ligging, de gastvrouw, de properheid , het ontbijt, de service...

Alles was tot in de puntjes verzorgd!

Hier kunnen veel hoteliers een voorbeeld aan nemen!

Datum van verblijf: augustus 2020
Tine Hessels, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2020

Zo lief Ansje....en dit compliment van een hotellière ! Heel erg bedankt voor dit mooie commentaar.