Beoordeeld op 29 juli 2020

Prachtige b&b met uitstekend ontbijt in het centrum van Brugge. Wij hadden een zeer ruime kamer, badkamer en privéterras. Dit alles zeer luxueus en degelijk ingericht. Het ontbijt was ondanks de coronamaatregelen zeer uitgebreid en heerlijk. Er werden meerdere verse gerechten gemaakt en die verschilden dag na dag. Enige minpuntje is dat je de b&b enkel cash kunt betalen. Anno 2020 doet dit wel de wenkbrauwen fronsen, omdat er nog maar weinigen met een paar honderd euro cash op zak lopen, en je ook een andere reden voor enkel cash betaling kunt vermoeden.

Maar een prima b&b. Zeker aan te raden!

Datum van verblijf: juli 2020
Tine Hessels, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2020

Dank je wel voor deze mooie review. Blij te horen dat u ervan genoten hebt.
Wij zijn een micro onderneming en hebben geen toestel om kredietkaarten te aanvaarden.
Maar indien cash een probleem vormt zijn er altijd tal van andere mogelijkheden zoals Payconiq, Paypal, etc....

Beoordeeld op 23 juli 2020

Van ontvangst tot ontbijt. Bediening en service, alles was simpelweg van de bovenste plank !
Een absolute aanrader voor wie enkele dagen in Brugge wil vertoeven.
Dikke pluim voor hun medewerksters :-)

Datum van verblijf: juli 2020
Tine Hessels, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2020

Dank je wel Mr Timmermans voor uw review. Wordt enorm gewaardeerd.

Beoordeeld op 2 juli 2020

Fijne ontvangt en gelijk ook uitleg over wat er in de buurt te doen is, waar de betere restaurants zitten. Een mooie locatie alles op max 10-15 minuten loop afstand.
Goed ontbijt en de gastvrouw is altijd bereikbaar..

Datum van verblijf: juni 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken

Thank you for posting this review.

Beoordeeld op 2 maart 2020

Een vriendelijke ontvangst, een prachtige authentieke suite, van alle gemakken voorzien als een 4* hotel! De B&B is echter veel persoonlijker en bevindt zich in een nog authentiek deel van Brugge op een "verstopt plekje" aan een kanaaltje. Toch ben je binnen een paar minuten midden in het bruisende centrum van Brugge. Knus zitten aan de open haard met een zoete verwennerij aan het eind van de dag was heerlijk "thuis" komen. Nieuwsgierig als we zijn hebben we alle 5 de suites gezien en ze zijn allen met hun unieke inrichting, open haard of terras aan het kanaaltje, zonder twijfel zeer moeite waard! Ook het ontbijt is verre van standaard en wordt a la minute voor je gemaakt en is vers en origineel! De mogelijkheid om vlakbij te parkeren is een pre! Al met al zeker de moeite waard terug te gaan!

Kamertip: Deluxe suite Eugene
Datum van verblijf: februari 2020
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Hoe leuk is het om deze fantastische review te krijgen en te lezen.
Super bedankt voor de moeite om jullie ervaring te delen met ander TA gebruikers.
De beste prijzen zijn te vinden op onze eigen website.

Beoordeeld op 1 december 2019

Hetb is een geweldige bb. Hartelijk ontvangst. Alles keurig schoon en sfeervol ingericht. Ontbijt was lekker en verzorgt. We raden deze bb iedereen aan. Als we nog eens naar Brugge gaan, hopen we hier terug te komen.

Kamertip: Wij hadden de kamer in de kelder direct toegang tot de tuin grenzend aan het water....super
Datum van verblijf: november 2019
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Dank je wel voor deze leuke review. En tot gauw ???