Beoordeeld op 2 juli 2020

Fijne ontvangt en gelijk ook uitleg over wat er in de buurt te doen is, waar de betere restaurants zitten. Een mooie locatie alles op max 10-15 minuten loop afstand.
Goed ontbijt en de gastvrouw is altijd bereikbaar..

Datum van verblijf: juni 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Tine Hessels, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Thank you for posting this review.

Beoordeeld op 2 maart 2020

Een vriendelijke ontvangst, een prachtige authentieke suite, van alle gemakken voorzien als een 4* hotel! De B&B is echter veel persoonlijker en bevindt zich in een nog authentiek deel van Brugge op een "verstopt plekje" aan een kanaaltje. Toch ben je binnen een paar minuten midden in het bruisende centrum van Brugge. Knus zitten aan de open haard met een zoete verwennerij aan het eind van de dag was heerlijk "thuis" komen. Nieuwsgierig als we zijn hebben we alle 5 de suites gezien en ze zijn allen met hun unieke inrichting, open haard of terras aan het kanaaltje, zonder twijfel zeer moeite waard! Ook het ontbijt is verre van standaard en wordt a la minute voor je gemaakt en is vers en origineel! De mogelijkheid om vlakbij te parkeren is een pre! Al met al zeker de moeite waard terug te gaan!

Kamertip: Deluxe suite Eugene
Datum van verblijf: februari 2020
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Hoe leuk is het om deze fantastische review te krijgen en te lezen.
Super bedankt voor de moeite om jullie ervaring te delen met ander TA gebruikers.
De beste prijzen zijn te vinden op onze eigen website.

Beoordeeld op 1 december 2019

Hetb is een geweldige bb. Hartelijk ontvangst. Alles keurig schoon en sfeervol ingericht. Ontbijt was lekker en verzorgt. We raden deze bb iedereen aan. Als we nog eens naar Brugge gaan, hopen we hier terug te komen.

Kamertip: Wij hadden de kamer in de kelder direct toegang tot de tuin grenzend aan het water....super
Datum van verblijf: november 2019
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Dank je wel voor deze leuke review. En tot gauw ???

Beoordeeld op 28 oktober 2019

We hebben een lang weekend gelogeerd in de cottage, deze was voorzien van een eigen openhaard, badkamer in de kelder en slaapkamer boven. Een fantastische cottage, een heerlijk zacht bed (iets waar ik met mijn rug problemen heel blij van werd) en de openhaard maakt het helemaal af. Het personeel is super vriendelijk en gastvrij, je voelt je echt welkom. Het ontbijt is voortreffelijk, echt heerlijk en vers!

Kamertip: De cottage met badkamer beneden en slaapkamer boven
Datum van verblijf: oktober 2019
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2019

Dank je wel Marcel en Sandra voor deze leuke review.

Beoordeeld op 16 juni 2019

Superleuke locatie. Vriendelijke ontvangst en alle mogelijke hulp bij vragen. Luxe locatie maar ook knus en gezellig. We hebben hier 3 dagen doorgebracht. De auto kon heel dichtbij geparkeerd worden en verder wss alles prima te voet te doen.
Ontbijt was ook fantastisch!

Datum van verblijf: juni 2019
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2019

Hoe attent om deze leuke review te posten. Duizendmaal dank hiervoor.