Beoordeeld op 1 december 2019

Hetb is een geweldige bb. Hartelijk ontvangst. Alles keurig schoon en sfeervol ingericht. Ontbijt was lekker en verzorgt. We raden deze bb iedereen aan. Als we nog eens naar Brugge gaan, hopen we hier terug te komen.

Kamertip: Wij hadden de kamer in de kelder direct toegang tot de tuin grenzend aan het water....super
Datum van verblijf: november 2019
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Dank je wel voor deze leuke review. En tot gauw ???

Beoordeeld op 28 oktober 2019

We hebben een lang weekend gelogeerd in de cottage, deze was voorzien van een eigen openhaard, badkamer in de kelder en slaapkamer boven. Een fantastische cottage, een heerlijk zacht bed (iets waar ik met mijn rug problemen heel blij van werd) en de openhaard maakt het helemaal af. Het personeel is super vriendelijk en gastvrij, je voelt je echt welkom. Het ontbijt is voortreffelijk, echt heerlijk en vers!

Kamertip: De cottage met badkamer beneden en slaapkamer boven
Datum van verblijf: oktober 2019
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2019

Dank je wel Marcel en Sandra voor deze leuke review.

Beoordeeld op 16 juni 2019

Superleuke locatie. Vriendelijke ontvangst en alle mogelijke hulp bij vragen. Luxe locatie maar ook knus en gezellig. We hebben hier 3 dagen doorgebracht. De auto kon heel dichtbij geparkeerd worden en verder wss alles prima te voet te doen.
Ontbijt was ook fantastisch!

Datum van verblijf: juni 2019
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2019

Hoe attent om deze leuke review te posten. Duizendmaal dank hiervoor.

Beoordeeld op 4 april 2019

Fantastisch verblijf in Brugge in huisje met open haard, oude badkuip en leuk terrasje aan het water. Gelegen op 5 minuutjes van de Grote Markt, in een rustige straat. Mooi zicht op kerk. Absolute aanrader, gevoel van thuiskomen op vakantie.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde alleen
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2019

Dank je wel voor deze heel leuke post. Altijd lief dat jullie de moeite nemen om jullie ervaring te delen.

Beoordeeld op 24 maart 2019

We hebben genoten van ons verblijf. We hielden van de het romantische decor, het ontbijt en de prachtige ligging.
Ideaal om onze huwelijksverjaardag te vieren. We komen zeker nog terug, om nog eens.te.genieten van alles.

Datum van verblijf: maart 2019
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Leuk te horen dat jullie genoten hebben.
En onze deur staat altijd wagenwijd open ;-).....denk erom, de beste prijzen zijn te vinden op onze eigen website.