TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 16 juni 2019

Superleuke locatie. Vriendelijke ontvangst en alle mogelijke hulp bij vragen. Luxe locatie maar ook knus en gezellig. We hebben hier 3 dagen doorgebracht. De auto kon heel dichtbij geparkeerd worden en verder wss alles prima te voet te doen.
Ontbijt was ook fantastisch!

Datum van verblijf: juni 2019
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2019

Hoe attent om deze leuke review te posten. Duizendmaal dank hiervoor.

Beoordeeld op 4 april 2019

Fantastisch verblijf in Brugge in huisje met open haard, oude badkuip en leuk terrasje aan het water. Gelegen op 5 minuutjes van de Grote Markt, in een rustige straat. Mooi zicht op kerk. Absolute aanrader, gevoel van thuiskomen op vakantie.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde alleen
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2019

Dank je wel voor deze heel leuke post. Altijd lief dat jullie de moeite nemen om jullie ervaring te delen.

Beoordeeld op 24 maart 2019

We hebben genoten van ons verblijf. We hielden van de het romantische decor, het ontbijt en de prachtige ligging.
Ideaal om onze huwelijksverjaardag te vieren. We komen zeker nog terug, om nog eens.te.genieten van alles.

Datum van verblijf: maart 2019
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Leuk te horen dat jullie genoten hebben.
En onze deur staat altijd wagenwijd open ;-).....denk erom, de beste prijzen zijn te vinden op onze eigen website.

Beoordeeld op 28 februari 2019

super, heel centraal gelegen B§B, mooie en nette kamers, de open haard is een leuk extraatje.
Wij kozen de optie ontbijt op de kamer, een "must do" ! De eigenaars zijn zeer gastvrij en weten met wat ze bezig zijn. chapeau !

Datum van verblijf: februari 2019
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2019

Dank je wel voor deze leuke review.
Ontbijten vóór het open haardvuur is inderdaad romantiek ten top. Kan iedereen van genieten.

Beoordeeld op 28 december 2018

Fantastische B&B! Prijzig, maar ruimte en comfort. Kwaliteits boxspring bed. Stijlvolle inrichting. Smakelijk ontbijt met o.a. quiche en pecanbroodjes. Privé parkeerplaats (12 euro), mochten na uitchecken nog hele dag auto laten staan. Vriendelijk personeel, behulpzame eigenaar!

Datum van verblijf: december 2018