TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 24 maart 2019

We hebben genoten van ons verblijf. We hielden van de het romantische decor, het ontbijt en de prachtige ligging.
Ideaal om onze huwelijksverjaardag te vieren. We komen zeker nog terug, om nog eens.te.genieten van alles.

Datum van verblijf: maart 2019
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Leuk te horen dat jullie genoten hebben.
En onze deur staat altijd wagenwijd open ;-).....denk erom, de beste prijzen zijn te vinden op onze eigen website.

Beoordeeld op 28 februari 2019

super, heel centraal gelegen B§B, mooie en nette kamers, de open haard is een leuk extraatje.
Wij kozen de optie ontbijt op de kamer, een "must do" ! De eigenaars zijn zeer gastvrij en weten met wat ze bezig zijn. chapeau !

Datum van verblijf: februari 2019
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2019

Dank je wel voor deze leuke review.
Ontbijten vóór het open haardvuur is inderdaad romantiek ten top. Kan iedereen van genieten.

Beoordeeld op 28 december 2018

Fantastische B&B! Prijzig, maar ruimte en comfort. Kwaliteits boxspring bed. Stijlvolle inrichting. Smakelijk ontbijt met o.a. quiche en pecanbroodjes. Privé parkeerplaats (12 euro), mochten na uitchecken nog hele dag auto laten staan. Vriendelijk personeel, behulpzame eigenaar!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 27 juni 2018

Mooie Bed and Breakfast, we verbleven in een ruime suite met een fijne badkamer en een mooi terras aan het water. Ontbijt was ook uitstekend. Twintig minuten lopen vanaf het station, vlakbij alle bezienswaardigheden, aanrader.

Datum van verblijf: juni 2018
ladypergola, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2018

Leuk te horen dat u het fijn vond bij ons. Dank je wel om deze mooie review te posten.
Goede tip: beste prijzen te vinden op onze eigen website. Altijd interessant om weten.

Beoordeeld op 14 maart 2018

Een luxe B&B met een meer dan voortreffelijk ontbijt. Goed geslapen op het boxspring bed. Keurig (modern) sanitair en alles werkt goed en is schoon. En dat alles is een prachtig oud monumentaal pand, direct aan een oud Brugs kanaaltje. Aanrader! (Niet goedkoop)

Datum van verblijf: maart 2018
Tine H, Owner van Canal Deluxe B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2018

Dank je wel om jullie mening te delen.