Beoordeeld op 17 september 2020 via mobiele applicatie

Reeds van bij aankomst werden we aangetrokken door dit bijzonder plekje.
De ligging is perfect, heel centraal ... maar nog belangrijker voor ons ... heel rustig gelegen. Van zodra de deur opengaat voel je de warmte, de gezelligheid, de klasse ... die deze b&b uitstraalt.
De kamer ( suite ) is heel warm, romantisch, luxe ingericht met ruime badkamer.
Elke ochtend werden onze smaakpapillen geprikkeld door een overheerlijk ontbijt. Dit werd zeer netjes gepresenteerd op tafel ( geen buffet, voor ons super, wij genieten graag aan tafel ). Aanbod was zeer gevarieerd, van broodjes, brood, zoetigheden, charcuterie, kaas, fruit, yoghurt, een eitje naar keuze ... tot als kers op de taart ... een glaasje bubbels ( ons glaasje geluk, dit kunnen wij ZO appreciëren, top ). Ze zijn zeldzaam, maar er bestaan plekken die al je zintuigen beroeren, die onder je vel kruipen. Brugge is zo'n unieke plek waar wij het geluk hadden deze parel te mogen ontdekken. Duizendmaal dank voor het fijne verblijf!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 18 februari 2020

De locatie is dichtbij het centrum; alles op loopafstand. Parkeren in zeer grote ondergrondse parking " 't Zand " op paar minuten lopen. In- en uitladen kan voor de deur. Kamer en badkamer zeer comfortabel en voldoende ruim. Uitstekend ontbijt met eitje naar keuze en een glaasje Bubbles als extra! Vriendelijke en behulpzame gastvrouwe(n). Kleinschalig ca. 12 gasten.

Kamertip: De kamer in het nieuwbouwdeel is ruim en heeft een mooi terras
Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 7 februari 2019 via mobiele applicatie

Ik belde voor een suite te reserveren voor mijn man zijn verjaardag en een dubbele kamer voor onze zoon met zijn vriendin.
Het was te druk om ons te word te staan,dus werd erg gevraagd om dit online via de website te boeken.
Aangekomen in Brugge was er niemand om ons te ontvangen.
Door kapotte deur stonden wij zelfs binnen.
De zus werd opgeroepen nadat ik via de parlofoon contact kreeg met de eigenaar.
Blijkbaar liep er met de online boeking iets fout.Hoewel ik zag dat mijn aanvraag succesvol werd verzonden,was er niks toegekomen bij de eigenaar.
Bleken er enkel 2 suites(216€/kamer)vrij.....
Moest dan maar want het was al 18u30 savonds...
Eerst moesten we de kamers betalen alvorens we naar boven konden.
Onze kamer was zeer ruim en zeer mooi.Open haardje en fijne badkamer.
Onze zoon zijn kamer lag onder een schuin dak,en zowel in de slaapkamer als badkamer gaf dit problemen met de hoogte waartegen zij 2 voortdurend botsten.
Open haard werkte niet(merkten we pas na onze diner)
Bad afloop werkte niet goed.
Een suite onwaardig en zeker een veel te hoge prijs.
Dit was een duiventil...
S morgens bij het ontbijt werd dit weg gelachen....open haard werkt niet??Dan moet je de chauffage opendraaien....
Tja dan moet je de prijs aanpassen.
Verder een zeer goed bed.Super geslapen.Ontbijt was ook ok.
Maar wij gaan niet meer naar deze locatie.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 7 januari 2019 via mobiele applicatie

Hier twee nachten gelogeerd, heerlijk bed met goede kussens en dekbed, ruime kamer, onze kamer had een open haard en dat was echt een pluspunt.
Ruime badkamer met aparte douche en ligbad en dubbele wastafel. Klein minpuntje vond ik de kleine en vrij dunne handdoeken. Wel zijn er badjassen en pantoffels, heel fijn.
Ontbijt is heerlijk, geen cappuccino maar lekkere koffie en thee en eitje naar keuze. Zelden zo’n lekker brood gegeten als hier gepresenteerd werd!
Vriendelijke ontvangst, alles goed geregeld.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 10 oktober 2018 via mobiele applicatie

Fijne intieme B&B, met smaak ingericht. De gemeenschappelijke living beneden lijkt supergezellig als je tijd hebt, net als het terras buiten.
Onze kamer op de 2de verdieping was bijzonder ruim, met zithoek, gashaard en veel licht. Wij hebben daar echt van genoten.

Datum van verblijf: oktober 2018