“Gezellige mensen goede service”
Beoordeling van Het Rand

Het Rand
Geclassificeerd als nr. 3 van 762 Restaurants in Brugge
27 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De chicken pie is heel lekker het eten is niet duur en veel keuze uit verschillende dranken en cocktails

Datum van bezoek: november 2022

27 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De ribbetjes en de steak pie waren echt heerlijk op een steenworp afstand van belfort. Bediening was heel vriendelijk.

Datum van bezoek: november 2022
1 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten en heel vriendelijk personeel. Mooi gerenoveerd en sfeervol Afrikaans ingericht. Een verborgen parel net achter het belfort, als je een goed plekje scoort, kan je zelfs eten met zicht op te belfort.
Mijn steak was perfect gebakken en gekruid. Ook het stoofpotje was lekker. We namen nog een brownie om te delen, wat ook heel lekker was.
We werden op onze wenken bediend, we komen zeker terug.

31 oktober 2022 beoordeeld

Gepassioneerde eigenaars met een top Zuid-Afrikaanse menukaart. Ondertussen al meerdere gerechten geprobeerd en telkens grote en lekkere porties gekregen. Zeker de ribbetjes zijn een aanrader, maar ook de verse pies. De wijnsuggesties zijn een aangename aanvulling op de menu. We wanen ons elke keer in Zuid-Afrika, nippend aan een lekkere klippies en cola

17 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker Afrikaans eten. Veel keuze voor iedereen, ook voor gluten en lactose intolerantie! Super gezellig restaurant en leuke sfeer. Heel vriendelijk personeel en chef! Zeker de moeite!!

Reizigers die Het Rand bekeken, bekeken ook

In Het Rand geweest? Deel je ervaringen!