Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke tocht

Leuke wandeltocht met Engels sprekende gids Stefanie. Vlotte babbel, veel info zonder saai te ... meer lezen

Beoordeeld op 10 augustus 2022
Marianne M
via mobiele applicatie
Zeer waardevol

Zoals je het wilt!. In een ongedwongen sfeer kennis maken met de highlights van Brugge. Vele leuke ... meer lezen

Beoordeeld op 29 januari 2022
Theo0000
Lees alle 382 beoordelingen

Beoordeeld op 29 januari 2022

Zoals je het wilt!.
In een ongedwongen sfeer kennis maken met de highlights van Brugge. Vele leuke en interessante feiten door enthousiaste Stephanie getoond. Historische gebeurtenissen boeiend verteld, mede doordat ze gelardeerd werden met humor. Aanrader.

Datum van activiteit: januari 2022
Stephanie A, Owner van Walking advenTours Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2022

Dank je well! I appreciate your kind words about the tour and about me as your guide! I'm so happy you enjoyed the tour! I strive for this every tour i give and it makes me so happy to know when i succeed! I wish you all the best :)

Beoordeeld op 12 januari 2022 via mobiele applicatie

Ongeveer 2 uur rondgelopen door Brugge. Wat een leuke enthousiaste meid is Stephanie, we hebben veel geleerd over de geschiedenis van Brugge. Ook veel tips gehoord over wat we nog kunnen bezoeken. Aanrader 👌. Dankjewel Stephanie.

Stephanie A, Owner van Walking advenTours Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2022

Thank you so so much for this amazing review! I couldn't be any happier to hear i met all your expectations and gave you the fantastic tour experience that you truly deserved! I thank you so much for taking the time to come and publish this and i really hope you have an amazing rest of your time in my beautiful city!

Beoordeeld op 22 november 2021

Wat heerlijk, twee uur ronddwalen door Brugge met een enthousiaste bewoner. Overal hetzelfde.. een geliefde die is blijven hangen en als baantje rondleidingen gaat doen. Da hoor je de echte persoonlijke verhalen, de geschiedenis. Topuitje!

Datum van activiteit: oktober 2021
Stephanie A, Owner van Walking advenTours Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2021

Thank you so much for this great review! It makes me so happy you enjoyed my your and found me to be a great guide! I truly love what i do and it makes me so happy when others notice! I really hope all my information made your trip to Bruges the amazing trip it deserved to be! Thanks so much again!

Beoordeeld op 12 november 2021

Veel geleerd over Brugge, leuke dag gehad! Stephanie is vrolijk en enthousiast, aanrader als je Brugge wilt leren kennen.

Datum van activiteit: november 2021
Stephanie A, Owner van Walking advenTours Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2021

Thank you for these sweet and kind words! I truly appreciate this and am so happy you felt this way toward the tour!!!!! I wish you all the best! Stay safe!

Beoordeeld op 7 november 2021

Met 6 vrienden deze tour gedaan. Veel bijgeleerd, Stephanie praat heel gepassioneerd over Brugge. Leuke ervaring!

Datum van activiteit: november 2021
Stephanie A, Owner van Walking advenTours Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2021

Thank you all so much for your very sweet and kind words! You all were a lot of fun on the tour! I'm so happy you enjoyed it!