Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke tocht

Leuke wandeltocht met Engels sprekende gids Stefanie. Vlotte babbel, veel info zonder saai te ... meer lezen

Beoordeeld op 10 augustus 2022
Marianne M
via mobiele applicatie
Goed engels sprekend door hartje Brugge.

Precies langs alle plekjes die je zelf niet zo snel vindt. En dat in minder dan 2 uurtjes. Begin er ... meer lezen

Beoordeeld op 21 april 2022
Martijn v
via mobiele applicatie
Lees alle 382 beoordelingen

Beoordeeld op 22 november 2021

Wat heerlijk, twee uur ronddwalen door Brugge met een enthousiaste bewoner. Overal hetzelfde.. een geliefde die is blijven hangen en als baantje rondleidingen gaat doen. Da hoor je de echte persoonlijke verhalen, de geschiedenis. Topuitje!

Datum van activiteit: oktober 2021
Stephanie A, Owner van Walking advenTours Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2021

Thank you so much for this great review! It makes me so happy you enjoyed my your and found me to be a great guide! I truly love what i do and it makes me so happy when others notice! I really hope all my information made your trip to Bruges the amazing trip it deserved to be! Thanks so much again!

Beoordeeld op 12 november 2021

Veel geleerd over Brugge, leuke dag gehad! Stephanie is vrolijk en enthousiast, aanrader als je Brugge wilt leren kennen.

Datum van activiteit: november 2021
Stephanie A, Owner van Walking advenTours Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2021

Thank you for these sweet and kind words! I truly appreciate this and am so happy you felt this way toward the tour!!!!! I wish you all the best! Stay safe!

Beoordeeld op 7 november 2021

Met 6 vrienden deze tour gedaan. Veel bijgeleerd, Stephanie praat heel gepassioneerd over Brugge. Leuke ervaring!

Datum van activiteit: november 2021
Stephanie A, Owner van Walking advenTours Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2021

Thank you all so much for your very sweet and kind words! You all were a lot of fun on the tour! I'm so happy you enjoyed it!

Beoordeeld op 21 oktober 2021

Een erg leuke en leerzame tour van twee uur. Stephanie spreekt erg duidelijk en kwam gepassioneerd over. Ook nam ze de tijd om met elk lid van de groep een praatje te maken. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: oktober 2021
Stephanie A, Owner van Walking advenTours Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2021

Thank you so much for this great review! Your words are very sweet and important to me. I am so happy you enjoyed the tour and were able to feel how passionate i am about my company and my tours! Thank you so much again! Best wishes!

Beoordeeld op 24 september 2021 via mobiele applicatie

Mijn echtgenote en ik hadden een rondleiding in Brugge geboekt via een ander bedrijf. Stephanie wist ons te vertellen dat de personen van dit bedrijf meestal niet kwamen opdagen en we mochten bij haar aansluiten voor de rondleiding. Wel toezien dat je de Engelse taal machtig bent. Interessante rondleiding door een toffe en nette jonge dame. Desondanks dat ze vandaag nog maar 3 jaar in België was, is ze toch goed op de hoogte betreffende Brugge. Twijfel dan ook niet om haar te boeken want zonder gids ga je toch het een en ander missen en loop je waarschijnlijk wat doelloos rond. Hartelijk bedankt Stephanie dat we bij jou mochten aansluiten en meer dan genoeg info over Brugge konden meepikken.
Olga & Patrik.

Datum van activiteit: september 2021
Stephanie A, Owner van Walking advenTours Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2021

This review has me smiling from ear to ear! I cannot thank you enough for the kind words and for coming here to write it for me, especially already! Considering you just took the tour this morning! It was about absolute pleasure to meet you and your wife and show you around today. I am happy i was able to show you things that maybe you would have otherwise missed and also just to show you around a city in your country you hadn't yet gone visited before! Thank you thank you again! I wish you two all the best!!

Deze recensie doet me glimlachen van oor tot oor! Ik kan je niet genoeg bedanken voor de vriendelijke woorden en dat je hier bent gekomen om het voor mij te schrijven, vooral nu al! Aangezien je vanmorgen net de tour hebt gedaan! Het was een waar genoegen u en uw vrouw te ontmoeten en u vandaag rond te leiden. Ik ben blij dat ik je dingen heb kunnen laten zien die je anders misschien zou hebben gemist en ook om je een stad in je land te laten zien die je nog niet eerder had bezocht! Bedankt nogmaals bedankt! Ik wens jullie twee het allerbeste!!