“Zeker een bezoek waard”

Lieven
Geclassificeerd als nr. 50 van 822 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
14 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met een strak maar intieme inrichting. Er is een bovenverdiep voorzien om groepen te ontvangen. Dit met lounge gedeelte en lange eettafel. Er is een ijskast met water, wijn en cava aanwezig (je betaalt natuurlijk per fles) maar er is ook bediening. Menu was volgens humeur van de chef maar we hadden uiteraard nog keuze uit een vis- of vleesgerecht. Een dikke aanraden voor met vrienden of datenight.

Datum van bezoek: januari 2019

26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep vrienden van het Vlaams-Nederlands huis deBuren gegeten bij Lieven. Het restaurant is prachtig ingericht: schitterende muren, uitstekend meubilair en wij hadden goed zicht op hoe er keihard gewerkt en heerlijk gekookt werd in de keuken. Heerlijke gebrande makreel, goede tartaar met gevogelte leverkrullen, royaal stuk kabeljouw en verbluffend lekkere zeebaars. Een feest om hier te eten!

Datum van bezoek: januari 2019
25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie lekkere borden, enthousiaste bediening, mooi, gezellig interieur. Enkel mogelijkheid om A la carte te eten als wij er waren, waardoor je snel aan de dure kant uitkomt

Datum van bezoek: december 2018
21 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede keer Lieven en tweede keer lunch. Na de leuke ontvangst door de gastvrouw werden we naar een tafeltje met zicht op de keuken geleid; altijd leuk! Apero met oesters, tartaar van zeebaars als VG en roodbaars als HG. Alles zeer lekker, goed afgekruid, kortom smakelijk gegeten. Volgende keer toch maar eens de langoustines proberen

Datum van bezoek: december 2018
28 november 2018 beoordeeld

Fijn en lekker eten, mooie porties met zeer goede bediening. Open keuken waar je de chef volop kan bezig zien

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Lieven bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Lieven geweest? Deel je ervaringen!