TripAdvisor

Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, we hebben een menu besteld. Verschillende voorgerechten en hoofdgerechten. Vriendelijk personeel, goed geholpen met het kiezen van het menu.

Datum van bezoek: oktober 2019

14 september 2019 beoordeeld

Mooi interieur en goed bediening, maar voor iemand die regelmatig en graag thais eet een tegenvaller. Eerder flauwe keuken, echt niets speciaals

Datum van bezoek: september 2019
10 september 2019 beoordeeld

Menu genomen, maar viel tegen. Smaken zijn prima, maar voorgerecht was duidelijk opgewarmd en dat kwam de saté en gefrituurde hapjes niet ten goede. Soep heerlijk. Vlees van hoofdgerecht echt te taai. Jammer, want zoals gezegd de smaken waren heerlijk.

Datum van bezoek: september 2019
10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, super vriendelijke bediening, toffe inrichting, rundvlees met rode curry heel lekkerrrr

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld

Voor mij was dit mijn eerste bezoekje aan Narai Thai en de verwachtingen waren hooggespannen. Ik at een kokossoepje met kip als voorgerecht en de geroosterde eend met rode curry en kokos als hoofdgerecht. Mijn man koos voor de lunch aan 25 euro: lenterolletjes, entrecote met zwarte peper en exotisch fruit.
Het soepje was zeer lekker maar miste voor mij extra koriander. Bovendien was de portie zeer groot waardoor ik eigenlijk al voldoende gegeten had. De lenterolletjes van mijn man waren wel subliem! De hoofdgerechten waren lekker maar dat was het ook. De cuisson van de entrecote was wel zeer goed en dat vind je niet vaak in de Oosterse keuken.
De bediening was correct.
Ik ben blij dat ik hier eens geweest ben maar als ik nog eens Thais wil eten zal ik waarschijnlijk toch eens een andere proberen.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Narai Thai bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Narai Thai geweest? Deel je ervaringen!