TripAdvisor

Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten hier gisteren en eten regelmatig Thais. Heerlijk Thais eten hier!
Gelukkig kwamen we hier terecht omdat drie Thaise restaurants waar we wilden resererveren allemaal op de voicemail aangaven op vakantie te zijn.
Wij zijn blij dat we uiteindelijk bij Narai terecht zijn gekomen!!
Klein aandachtspuntje: pittig!
Wij houden erg van de originele spicy smaken en hadden aangegeven dat we graag pittig eten. Het was wat ons betreft toch nog te voorzichtig gekruid anders waren we voor 5 sterren gegaan.
Tot de volgende keer!

Datum van bezoek: juli 2019

10 juli 2019 beoordeeld

zeer vriendelijke bediening en super lekker eten een echte aanrader voor wie van eens een andere keuken houd

Datum van bezoek: juli 2019
3 juli 2019 beoordeeld

Zeer mooi en gezellig restaurant. Laat de straatgevel u niet misleiden. Behoorlijk ruim binnen. Uitgebreide kaart en zeer fijn klaargemaakt. Vriendelijk personeel en men probeert aan al uw verzoeken te voldoen. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
26 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Had er de lunch,startend met een kruidige kippensoep,gevolgd door eend in sinaasappelsaus en nog een bolletje ijs met vruchten.Grosso modo goede kwaliteit,mooi gepresenteerd,gezellig kader om te tafelen. Evenwel,het vanille-ijs was niet te eten,vol ijskristallen.Het was niet exemplarisch want mijn buren lieten het ijs ook staan voor wat het was.Thai zijn duidelijk geen ijseters want dit is echt niét wat het moet zijn.
Prijs voor de lunch aan de dure kant.

Datum van bezoek: maart 2019
21 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg aangenaam en vriendelijk ontvangen. Het eten Is er typisch Thaïs. Erg lekker. Reserveren is de boodschap.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Narai Thai bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Narai Thai geweest? Deel je ervaringen!