“Heel lekkere kreeftenmenu”

ma 21/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 110 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: vis, oesters en kreeften restaurant
6 september 2019 beoordeeld

Samen met mijn dochter kreeftenmenu gekozen. Bij aperitief verse garnalen,olijven en kreukels, ja je zit hier echt in een visrestaurant!
Als voorgerecht kreeft Belle-Vue: die was heel lekker en goed van smaak, de kreeftensoep vonden we lekker maar naar onze smaak iets te zout. Het hoofdgerecht was kreeft uit de oven met citroentijm: superlekkere combinatie! Daarna nog een dessertje (aardbei melba ) simpel en goed! (veel meer mocht het ook niet zijn, want we waren alletwee meer dan voldaan)
En niet te vergeten: een vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: september 2019

22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Door alle hoge recensies een tafeltje bij dit restaurant gereserveerd. We hadden daardoor hoge verwachtingen. Wij zijn NIET teleurgesteld. Zalige kreeft gegeten en top bediening. Wij zijn voor het kreeft menu gegaan á €65,- pp. Ergggg lekker.

Datum van bezoek: juli 2019
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Brugge vlak aan de Belgische kust dus mosselen! Dit restaurant had goede beoordelingen en terecht. Goede kwaliteit en daar betaal je natuurlijk ook voor. Wel reserveren want capaciteit is beperkt.

Datum van bezoek: juni 2019
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Even gezocht op TripAdvisor en uitgekomen bij de Gouden Kroes.
Ze hadden het druk, was blij dat we gereserveerd hadden.
Gekozen voor het menu met de zeebaars. Het voorgerecht, hoofdgerecht en dessert smaakten prima en de bediening was ook vlot.
Goeie tip en ik zou zeker nog eens gaan.

Datum van bezoek: juni 2019
12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Terug een erg lekkere maaltijd. De fruit de mer en de boulabaise was erg lekker. We komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die De Gouden Kroes bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Gouden Kroes geweest? Deel je ervaringen!