Beoordeeld op 17 juli 2020 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst, goed geslapen, goede bedden.
Het ontbijt was lekker, er is een groot aanbod.
Het zwembad was aangenaam en verwarmd, je kan er pingpongen, Poolen, er is een voetbalveldje en een schommel en springkasteel voor de kinderen.
Ons Kamer was iets verouderd maar dat was het ook.

Datum van verblijf: juli 2020
Hotel-cmanager, Nils P., General Manager van Green Park Hotel Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2020

Beste gast,
We bedanken u voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat de bedden aan uw verwachtingen voldeden en dat het ontbijt u heeft gesmaakt.
We hopen dat u heeft genoten van het zwembad en onze andere faciliteiten.
Uw opmerking over de kamer nemen we mee naar een volgende renovatieronde.
Hopelijk mogen we u tijdens een volgend bezoek aan Brugge opnieuw verwelkomen!

Beoordeeld op 14 juli 2020

Het hotel is goed onderhouden, inrichting een beetje gedateerd, toch zeker de badkamer.
Er staat een waterkoker en tassen, maar geen thee. (Covid-maatregel ?) Beetje bizar. Ofwel zet je er thee bij ofwel haal je heel de handel weg.
ONder het bed wordt niet gepoetst want mijn dochter vond er vanalles onder, oa 2 euro waar ze heel blij mee was ;)
Het ontbijt op zich was prima, alles was er . Alleen was de keuze van de charcuterie niet geweldig. Dat mag zeker beter. Brood was vers en lekker.
Het zwembad is klein, maar zalig om een duik te kunnen nemen en je te kunnen ontspannen.

Datum van verblijf: juli 2020
Sophie Massagé, Propriétaire van Green Park Hotel Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2020

Beste gast,
hartelijk dank voor deze beoordeling.

Bedankt dat u even de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te beoordelen. Wat fijn dat u zo genoten heeft van ons lekkere en uitgebreide ontbijt! Indien u iets mist kunt u altijd bij onze receptie terecht, zij helpen u graag verder. Uw overige opmerkingen zullen we bespreken met ons schoonmaakteam! Hopelijk tot een volgende keer.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 27 juni 2020

Hotel was netjes en schoon, ontvangst prima en prijzen zijn goed.
Het parkeren op eigen terrein is redelijk duur, maar dat is nou eenmaal zo.

De kamers zijn goed, alleen was er maar 1 stoel op de kamer, begrijpelijk zo net na alle corona maatregelen, ze moeten het ook schoonmaken, maar een extra stoel welke makkelijk te reinigen is, is zeker een aanrader.

Verder een prima kamer, geen geluid van de buren gehoord en de receptionist was super vriendelijk.

Datum van verblijf: juni 2020
Hotel-cmanager, Nils P., General Manager van Green Park Hotel Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2020

Beste gast,
bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat de kamers en de hygiëne aan uw verwachtingen voldeden.
Wat fijn dat u geen last heeft gehad van lawaai en dat u tevreden was over onze prijs-kwaliteitverhouding.
We noteren uw opmerking over een extra stoel en zullen daar proberen rekening mee te houden.
Ons team bedankt u voor het compliment en staat tijdens een eventueel volgend bezoek opnieuw tot uw dienst.

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Proper hotel met zeer vriendelijk personeel. Badkamer is vrij klein en niet zo praktisch ingericht. Ons uitzicht was ook iets minder we keken op de autosnelweg en parking. We zijn in de winter dus hebben ook geen pluspunten kunnen geven voor het zwembad en buitenspeeltuin.

Datum van verblijf: maart 2020
Hotel-cmanager, Nils P., General Manager van Green Park Hotel Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Beste gast,
bedankt voor uw feedback en uw bezoek aan Brugge!

Het doet ons plezier dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad. Jammer dat u de badkamer iets te klein vond en het uitzicht van de kamer u ook niet zo goed is bevallen. Hopelijk kon de rest van uw verblijf en ons vriendelijke personeel dit goedmaken. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 6 februari 2020

Het hotel is bij de snelweg gelegen in het bos.De inrichting is gedateerd wat het Vintage maakt.Niet alles is heel .Een plank had een losse lijst en een schilderij hing op half zeven.Het hotel is gunstig gelegen ten opzichte van Brugge.De kamer was schoon,het personeel vriendelijk en het ontbijt was goed.Er was voldoende parkeergelegenheid.

Kamertip: vraag een kamer aan de tuinzijde
Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Nils P., General Manager van Green Park Hotel Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2020

Beste John,
We danken u voor uw feedback.

Het doet ons erg veel plezier dat we u konden bekoren met onze nette kamer, vriendelijk personeel en lekker ontbijt! We zullen uw opmerkingen zeker nakijken. Hopelijk was verder alles naar wens en heeft u genoten van uw verblijf in Brugge. Bij uw volgende bezoek staat ons team opnieuw voor u klaar!

Hartelijke groet,