3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Novotel
Booking.comUS$ 111
Expedia.comUS$ 111
Hotels.comUS$ 111
PricelineUS$ 111
travelup.comUS$ 115
ZenHotels.comUS$ 118
Beoordeeld op 9 april 2022

Goede algemene indruk. Vriendelijke ontvangst. Leuke ruime kamer, maar een beetje verouderd (tapijt heeft zijn beste tijd gehad en isolatie naar boven toe, want we zijn enkele keren wakker geworden van het lawaai boven ons.)
Restaurant was gesloten dus zijn we nog wel opz oek moeten gaan naar een eetgelegeheid.
Ontbijt was goed met een redelijke keuze.
Groot pluspunt is dat onder het hotel een Interparking is. Wie een +kaart heeft van deze parking hoeft niets te doen... binnen en buiten rijden. Nu wachten hoeveel 19u parking ons gaat kosten ;)

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 3 februari 2022

Vriendelijke ontvangst , mooie propere en rustige kamer , goed ontbijt , snelle en gemakkelijke check in en check out , ondergrondse parking voor de deur , keer zeker terug naar dit adresje .
Bedankt voor de goede service

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 22 januari 2022

We hebben een heerlijk verblijf gehad bij het Novotel. Het personeel was heel vriendelijk, een bijzonder bedankje gaat naar de housekeeping. Bij het uitchecken waren wij een oplader vergeten en de dame die onze kamer schoonmaakte heeft deze gevonden en is achter ons aan gerend om de oplader terug te geven. Dat vonden wij bijzonder sympathiek.

Kamertip: Kamers aan de zwembadkant zijn rustiger
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 9 november 2021

We hebben een goed verblijf gehad in dit in het centrum, maar rustig, gelegen hotel. De kamers waren ruim in tegenstelling tot de badruimte en wc. Die waren krap. De ontvangst verliep vriendelijk en vlot. Het ontbijt was prima, voor elk wat wils.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 22 augustus 2021 via mobiele applicatie

De locatie ligt iets buiten het centrum waar je in zo'n 5 minuten lopen bent vanaf dit hotel. Online inchecken is ideaal. Netjes en snel geholpen bij aankomst. De kamer was in orde echter niet bijzonder. Het ontbijt is absoluut niet noemenswaardig. Alles was voorverpakt, en behalve de broodjes was er niets vers. Sinaasappelsap in pakjes met een rietje, fruit in een plastic cupje. Er was zelfs geen eitje te verkrijgen. Echt een schamel ontbijt en een accor hotel onwaardig. Na het uitchecken nog even de stad in gegaan om vervolgens eind van de middag terug te keren naar de auto in de onderliggende parkeergarage. Bij de receptie gevraagd of wij nog even gebruiken konden maken van een toilet omdat wij nog een autorit van 3 uur voor de boeg hadden. De medewerker bij de receptie vertelde ons dat we dan weer terug konden lopen naar het centrum om aldaar bij een restaurant gebruik te maken van een toilet. Dit hebben wij als zeer klant onvriendelijk ervaren. De verklaring was dat dit aan covid maatregeling te wijten zou zijn, echter bij andere hotels was hiervan geen sprake. Men kan beter een kamer boeken in het Crowne Plaza centrum waar tegelijkertijd familie van ons verbleef. Zij hebben een uitstekende service ervaren, konden parkeren op een gratis plek en het ontbijt was zeer uitgebreid.

Datum van verblijf: augustus 2021