Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.397)
Beoordelingen filteren
3.398 resultaten
Waardering van reizigers
1.218
1.696
372
75
37
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.218
1.696
372
75
37
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 3.398 beoordelingen
Beoordeeld op 19 juli 2020

Hotel was rustig maar toch centraal gelegen, heel schoon. Alles op loopafstand te bereiken. Minpunt was het ontbijt vanwege Corona, je kreeg een zak met een wit en bruin bolletje en een croissantje. Verder was er alleen keuze uit zoetigheid, koffie en pakjes yoghurt. Dus geen kaas, vleeswaren en eieren. Men had toch iemand van het hotel achter een buffet kunnen zetten en ons dit kunnen aanreiken! En hier moesten we nog € 12,00 per persoon voor betalen, als we het wisten gingen we in een naastgelegen hotel ontbijten voor € 10,50 per persoon met alles erop en eraan.

Datum van verblijf: juli 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank BoardingPass821621
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 juli 2020

Geen bar open, enkel confituur en choco bij het ontbijt, kamers worden niet meer opgemaakt, zwembad niet open, lounge mag niet worden betreden en zelfs geen koffiemachine op de kamer. De flatscreen op de kamer is een grap. Kom hier NIET zo lang Corona er nog is.

Datum van verblijf: juli 2020
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Jeronimo1983
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
patrick maes, General Manager van Novotel Brugge Centrum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2020

Beste Jeronimo,
Bedankt voor je review.
Ons hotel hanteert de sanitaire en hygïene normen opgelegd door de regering en het ALL SAFE label van ACCOR.
Diensten die wij niet volgens die normen kunnen leveren zijn daardoor niet meer mogelijk, zoals bvb koffiemachine op de kamer en het gebruik van het zwembad, het niet verfrissen van de kamer zo lang de klant niet uitgecheckt is. Volgens die normen mogen wij ook ons koud en warm ontbijtbuffet niet meer aanbieden, wel bieden we een formule aan waarbij alles voorverpakt is, smeerkaas, yohurt, confituur, fruitsap enz. Dit ontbijt verkopen we aan slechts 12€ in plaats van 21€ voor ons uitgebredie ontbijtbuffet.
Met vriendelijke groet,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juli 2020

De kamer was aangenaam, niet tè druk aangekleed en ruim. De badkamer was gezellig en handig ingericht. Apart toilet is ook een goed idee.
Alle personeel was heeeel vriendellijk, alles wordt met de glimlach beantwoord of voorzien.

Datum van verblijf: juni 2020
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank GoPlaces64057707349
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
patrick maes, General Manager van Novotel Brugge Centrum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2020

Beste gast,
Bedankt voor uw positieve beoordeling! We danken u van harte voor deze score en vinden het heel fijn dat we hebben bijdragen tot een geslaagd verblijf in Brugge. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Het team van NOVOTEL BRUGGE CENTRUM.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 januari 2020

Korte update over de parking (omdat er van alles over te vinden is op internet), Novotel heeft geen eigen parking en het tarief is geen 9,80 (zoals op vele sites te lezen is), maar gewoon 14,42 voor 24 uur (januari 2020). Geen probleem, Parking Katalijne komt uit op het plein waar het Novotel ligt, perfect dus en prima aan te rijden. Alle bezienswaardigheden op loopafstand en in de straat zelf vind je al vele chocoladewinkels. Kamer is prima, eindelijk een hotel waarin het toilet apart zit en niet in de badkamer, en start de dag met het heerlijke uitgebreide ontbijt (tot 11.00 uur) waarbij je zelf een verse wafel kunt bakken. Fijne hotelbar en receptie met vriendelijk personeel en in de hal een uitgebreid digitaal informatiebord waar je wandelingen door kunt sturen naar je telefoon. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: januari 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
4  Bedank 200belindad
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 december 2019

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
patrick m, General Manager van Novotel Brugge Centrum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Meer beoordelingen bekijken