Beoordeeld op 24 januari 2019

De receptionisten waren heel vriendelijk. De kamer was heel mooi. De tapijt was wel een beetje verouderd en dat is ook moeilijk in onderhoud. De koffiefaciliteiten en het flesje water dat we cadeau kregen was heel welkom na de kou buiten.De badkamer was proper maar je merkt wel dat ze wat jaartjes in gebruik is. Een inloopdouche zou een meerwaarde zijn. De kamer was heel rustig gelegen met een mooi uitzicht op Brugge. De ligging van het hotel is ideaal om de stad te bezoeken. Het ontbijt was heel lekker met vele soorten brood, charcuterie en heel lekkere koffie. Ook lekker fruitsap. Het hotel is ook heel kindvriendelijk. Wij komen zeker terug.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
patrick m, General Manager van Novotel Brugge Centrum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2019

Beoordeeld op 15 januari 2019

Zeer Goed gelegen hotel in het centrum van Brugge. Niet alleen voor zakelijke doeleinden maar ook in combinatie met een bezoek aan Brugge centrum is dit hotel perfect gelegen. Op 3 minuten wandelen naar de Oude binnenstad.

• Reistype: Reisde voor zaken

Beoordeeld op 15 januari 2019

Zeer gastvriendelijk, propere kamersEr was gratis water aan de balie. Openbare parking net naast het hotel was heel handig. Vlak bij het centrum. Hebben niet ontbeten, maar je kon al heel vroeg ontbijten Prijs kwaliteit goed hotel. Gaan zeker terug

Beoordeeld op 21 september 2018

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
patrick m, General Manager van Novotel Brugge Centrum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2018

Beoordeeld op 19 september 2018

verbleven twee nachten in dit hotel dat pal in het centrum van de stad gelegen is. een publieke parking maar direct aansluiting gevende aan het hotel is zeker een plus punt.
mooie, ruime en propere kamers met afzonderlijk toilet. uitstekende bedden. prijs voor het onbijt is 20 euro, misschien wat overdreven voor mensen die zich kunnen behelpen met continentaal ontbijt, doch verschillende zaken in de buurt bieden dit in verschillende formules aan

Datum van verblijf: september 2018

Beste Klant, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in NOVOTEL BRUGGE CENTRUM erg op prijs en zijn blij dat u tevreden was over uw verblijf in ons hotel. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen. Met vriendelijke groeten.