Gratis annuleren tot 06/07/22
Gratis annuleren tot 03/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Gratis annuleren tot 07/07/22
Hotels.comUS$ 228
PricelineUS$ 215
TravelocityUS$ 228
Beoordeeld op 28 november 2021 via mobiele applicatie

Twee jaar geleden 2 overnachtingen geboekt bij dit hotel. 3 maal moeten annuleren ivm de Corona perikelen. Telkens zeer netjes behandeld en geen enkel probleem om het te verzetten. Afgelopen week dan uiteindelijk toch kunnen gaan. Vriendelijke receptioniste die direct wist wie we waren. We hadden een comfort kamer die in de mooie tuin ligt. Heerlijke bedden , fijne badkamer en voldoende ruimte. Na een goede nachtrust genoten van een uitgebreid en goed ontbijt.
Hotel heeft een aparte afgesloten parking waar apart voor bijbetaald moet worden.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 30 september 2021

Een tweedaags bezoek aan Brugge met de vrouw tijdens de triënnale werd een ware ontdekkingstocht door de kleine pittoreske Brugse straten, langs verrassende plekjes en gastronomische huizen.

Het drukke centrum hebben we zoveel als mogelijk vermeden en het hotel lag daarom op een prima locatie. Ongeveer tussen het treinstation en het drukke centrum. Weggestoken achter een mooie gevel vind je in een rustige straat een oase van rust met mooie kamers en een vriendelijk onthaal.

Hotel Montanus, de woonplaats van voormalig Minister van Staat Frank van Acker, is een absolute aanrader.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 12 september 2021 via mobiele applicatie

Het hotel geeft een warme indruk door de gezellige aankleding.
Het restaurant, waar ook het ontbijt geserveerd wordt is uitermate gezellig en mooi.
De kamer (wij hadden een superior met extra bed) was meer dan groot genoeg voor 2 volwassenen en een kind.
Bovendien was de kamer zeer proper, echter wel wat verouderd.

Voor het ontbijt, enkel superlatieven: bubbels, zalm, vers klaargemaakte omelet door de kok en een chocoladefontein!

Dank aan de dame des huizes voor de warme ontvangst en kindvriendelijkheid!

Dit hotel is een absolute aanrader, prijs kwaliteit en ligt op een steenworp van de grote markt in Brugge.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 20 juli 2021

Ideale ligging (in het centrum) met ruime parking, prachtig terras, zéér lekker eten, vriendelijke bediening,... . Wij hadden geboekt via Bongo (inclusief 3-gangen diner en een premium kamer). Echt de moeite waard!

Kamertip: De premiumkamer was TOP!
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 18 juli 2021

Standaard garden kamer.
Mooie tuin, kamer is onderhouden alleen de badkamer wat minder. Er is een afzuiging aanwezig maar werkt niet.

Geen airco(wel ventilator :-P) als het heet is buiten zou ik hier niet willen slapen… slechte isolatie zowel geluid als temperatuur.
Je slaapt aan de tuin waar ook het restaurant is dus hoort alles als er mensen buiten zitten.
Onder de buitendeur zie je het licht binnen komen. Regendouche is in het bad.
Verduisterde gordijnen niet aanwezig dus vroeg licht in de kamer.

We hebben niet echt een 4 sterren ervaring gehad hier.

Datum van verblijf: juli 2021