147 US$
eDreams147 US$
Priceline147 US$
Travelocity130 US$
Beoordeeld op 20 juli 2021

Ideale ligging (in het centrum) met ruime parking, prachtig terras, zéér lekker eten, vriendelijke bediening,... . Wij hadden geboekt via Bongo (inclusief 3-gangen diner en een premium kamer). Echt de moeite waard!

Kamertip: De premiumkamer was TOP!
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 18 juli 2021

Standaard garden kamer.
Mooie tuin, kamer is onderhouden alleen de badkamer wat minder. Er is een afzuiging aanwezig maar werkt niet.

Geen airco(wel ventilator :-P) als het heet is buiten zou ik hier niet willen slapen… slechte isolatie zowel geluid als temperatuur.
Je slaapt aan de tuin waar ook het restaurant is dus hoort alles als er mensen buiten zitten.
Onder de buitendeur zie je het licht binnen komen. Regendouche is in het bad.
Verduisterde gordijnen niet aanwezig dus vroeg licht in de kamer.

We hebben niet echt een 4 sterren ervaring gehad hier.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 20 juli 2020 via mobiele applicatie

Komen hier altijd overnachten altijd vriendelijk mooi verzorgd net prachtige tuin zeer stil hoor enkel de vogeltjes, ontbijt zeer uitgebreid verzorgd.
Doe zo verder veel succes en moed in deze Corona tijden

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 20 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben gelogeerd in dit hotel!!! Een top ervaring !!! Geweldig hotel met super super super service!!! Een aanrader voor Brugge te bezoeken!!! Verdient eigenlijk 10 sterren. Simon je bent een heel aangename en toffe kerel. We komen zeker terug !!! Groeten de marathonlopers

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 26 september 2019

Via een Bongobon 'Luxehotels' een kamer geboekt in Hotel Montanus in Brugge. Mooie ontbijtruimte en vriendelijk onthaal. De standaardkamer achter in de tuin was wel heeeel basic; de badkamerdeur kan zelfs maar half open wegens te weinig ruimte tot het bed. Boven op de kast een ventilator bij gebrek aan airco. Het ontbijt was oké, maar ook niet meer dan dat.Voorbeelden? Wel vers fruit, maar zeer beperkt; wel flensjes, maar koud. Wel een broodrooster, maar die staat niet aan en dus niet opgewarmd. Globale conclusie: basic, en zeer teleurstellend tegenover verwachtingen voor een 'luxehotel'.

Datum van verblijf: september 2019