Beoordeeld op 20 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben gelogeerd in dit hotel!!! Een top ervaring !!! Geweldig hotel met super super super service!!! Een aanrader voor Brugge te bezoeken!!! Verdient eigenlijk 10 sterren. Simon je bent een heel aangename en toffe kerel. We komen zeker terug !!! Groeten de marathonlopers

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 26 september 2019

Via een Bongobon 'Luxehotels' een kamer geboekt in Hotel Montanus in Brugge. Mooie ontbijtruimte en vriendelijk onthaal. De standaardkamer achter in de tuin was wel heeeel basic; de badkamerdeur kan zelfs maar half open wegens te weinig ruimte tot het bed. Boven op de kast een ventilator bij gebrek aan airco. Het ontbijt was oké, maar ook niet meer dan dat.Voorbeelden? Wel vers fruit, maar zeer beperkt; wel flensjes, maar koud. Wel een broodrooster, maar die staat niet aan en dus niet opgewarmd. Globale conclusie: basic, en zeer teleurstellend tegenover verwachtingen voor een 'luxehotel'.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019

Ik heb hier een weekend geboekt voor mijn ouders en gevraagd om alles op voorhand te betalen. Ik had duidelijk aangegeven om een 2 persoonskamer MET ontbijt te boeken, het hotel stuurt gewoon dat alles in orde is en de totale prijs. Na het weekend krijg ik plots een mail dat ze 84euro extra van mijn kaart hebben afgehouden omdat het ontbij niet inbegrepen was in de prijs, terwijl dit bij het mailen om te vragen voor op voorhand te betalen nergens vermeld werd. Dit is geen service en ben hier absoluut NIET over te spreken. Het personeel doet zijn werk niet. Als ik dit onmiddelijk had geweten had ik de boeking aangepast of geannuleerd. BOEK DIT HOTEL NIET ALS JE GEEN VERBORGEN KOSTEN WIL!!! De kamer op zich was ook heel klein en gedateerd, zeker het geld ook niet waard!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 12 juli 2019

Rustig gelegen hotel, en toch op amper 5 minuten (te voet) van centrum. Heel vriendelijke ontvangst en bediening. De kamers zijn bijzonder mooi én rustig (zeker de tuinkamers zijn aan te bevelen). Prachtige grote tuin met vijvers, ligstoelen, mooi terras enz. Het ontbijt is super !!! Uitstekende kwaliteit ! Aan te bevelen. Je kan buiten ontbijten, of ook 's avonds het diner buiten gebruiken (al naar gelang de weersomstandigheden) en zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat een service, zorgzaamheid en persoonlijke aandacht door Simon en zijn collega’s. Tijdens ons verblijf hadden we de pech dat de lift het niet goed deed en de deur niet meer open ging. Simon zorgde ervoor dat de brandweer heel snel ter plekke was om ons te bevrijden. Alle lof, vooral ook voor zijn oprechte bezorgdheid. Hij maakte zelfs een petit dejeuner voor ons en we mochten ons verblijf voortzetten in de cosy bruidssuite. Een toast met champagne en geweldige humor maakte ons verblijf in vele positieve opzichten onvergetelijk! Een cosy mooi hotel met comfort maar vooral persoonlijke aandacht! Wij raden het zeker iedereen aan.

Datum van verblijf: juli 2019