Beoordeeld op 12 juli 2019

Rustig gelegen hotel, en toch op amper 5 minuten (te voet) van centrum. Heel vriendelijke ontvangst en bediening. De kamers zijn bijzonder mooi én rustig (zeker de tuinkamers zijn aan te bevelen). Prachtige grote tuin met vijvers, ligstoelen, mooi terras enz. Het ontbijt is super !!! Uitstekende kwaliteit ! Aan te bevelen. Je kan buiten ontbijten, of ook 's avonds het diner buiten gebruiken (al naar gelang de weersomstandigheden) en zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat een service, zorgzaamheid en persoonlijke aandacht door Simon en zijn collega’s. Tijdens ons verblijf hadden we de pech dat de lift het niet goed deed en de deur niet meer open ging. Simon zorgde ervoor dat de brandweer heel snel ter plekke was om ons te bevrijden. Alle lof, vooral ook voor zijn oprechte bezorgdheid. Hij maakte zelfs een petit dejeuner voor ons en we mochten ons verblijf voortzetten in de cosy bruidssuite. Een toast met champagne en geweldige humor maakte ons verblijf in vele positieve opzichten onvergetelijk! Een cosy mooi hotel met comfort maar vooral persoonlijke aandacht! Wij raden het zeker iedereen aan.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 25 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een van de zogenaamde tuinkamers gereserveerd. Bij aankomst merkten wij al dat de kamers maar matig gepoetst waren, vooral de badkamer was absoluut niet proper. De kamers werden door middel van flinterdunne muren van elkaar gescheiden. Ieder kuchje was te horen. Gelukkig hadden wij vrij stille buren. Al was dat niet het enige dat onze nachtrust verstoorde. Een voortdurend reutelend en erg storend geluid afkomstig van de leidingen zorgde ervoor dat we moeilijk de slaap konden vatten. Helaas: weggegooid geld! Volgens mij zijn er véél betere hotels te vinden in Brugge.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 22 augustus 2018

Een weekend hier geweest.Vriendelijke bediening. Mooie kamer en een heerlijk ontbijt. Een minpuntje het parkeren: kwamen zaterdagmiddag aan en de parkeergarages waren (natuurlijk) vol. In woonwijk 15 minuten lopen de auto gezet. Hopen dat het goed gaat dat we geen bon krijgen. Brugge is een mooie historische stad.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

1 nachtje verbleven in hotel Montanus, was een goed hotel met een heel lekker en uitgebreid ontbijt. De kamers zijn zeer proper maar zijn wel aan een onderhoudsbeurt toe, zo mogen de stoelen vervangen worden en mag de kamer een goede verfbeurt krijgen. Er mist ook wel wat decoratie in de kamer zodat deze gezelliger zou zijn. De ligging is wel ideaal, nog geen 5 minuutjes stappen en je zit in het centrum.

Datum van verblijf: augustus 2018