Beoordeeld op 22 augustus 2018

Een weekend hier geweest.Vriendelijke bediening. Mooie kamer en een heerlijk ontbijt. Een minpuntje het parkeren: kwamen zaterdagmiddag aan en de parkeergarages waren (natuurlijk) vol. In woonwijk 15 minuten lopen de auto gezet. Hopen dat het goed gaat dat we geen bon krijgen. Brugge is een mooie historische stad.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

1 nachtje verbleven in hotel Montanus, was een goed hotel met een heel lekker en uitgebreid ontbijt. De kamers zijn zeer proper maar zijn wel aan een onderhoudsbeurt toe, zo mogen de stoelen vervangen worden en mag de kamer een goede verfbeurt krijgen. Er mist ook wel wat decoratie in de kamer zodat deze gezelliger zou zijn. De ligging is wel ideaal, nog geen 5 minuutjes stappen en je zit in het centrum.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 2 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt is uitgebreid en lekker. Op wandelafstand van alle bezienswaardigheden in Brugge. De kamer was best ruim met grote badkamer. Enkel zou ik de tapijt in de kamer om hygiënische redenen vervangen door laminaat of dergelijke.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 16 mei 2018

De kamers van dit hotel zijn keurig verzorgd, heerlijk linnen, badjassen, goede bedden, fijne badkamer. Ik slaap altijd slecht in hotels door slechte bedden, temperatuur of geluid, maar hier heb ik heel goed geslapen. De binnenkant is goedverzorgd. Onze kamer lag in het aparte gebouw in de tuin, het schilderwerk van dat pand moet wel hoognodig gedaan worden, dat zie je ook aan de kozijnen aan de binnenkant. Ik niet gegeten in het restaurant, maar zou dat een volgende keer wel doen, het zag er heel goed uit.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 april 2018

Hotel Montanus is goed gelegen in de Brugse binnenstad net buiten de drukte van de histo0rische stadskern. Het heeft een ruime tuin en een restaurant met terras (in de zomer). De kamers zijn goed maar niet luxueus. Vriednelijk onthaal en verzorgd ontbijt staan in verhouding tot de prijs

Datum van verblijf: maart 2018