Beoordeeld op 2 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt is uitgebreid en lekker. Op wandelafstand van alle bezienswaardigheden in Brugge. De kamer was best ruim met grote badkamer. Enkel zou ik de tapijt in de kamer om hygiënische redenen vervangen door laminaat of dergelijke.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 16 mei 2018

De kamers van dit hotel zijn keurig verzorgd, heerlijk linnen, badjassen, goede bedden, fijne badkamer. Ik slaap altijd slecht in hotels door slechte bedden, temperatuur of geluid, maar hier heb ik heel goed geslapen. De binnenkant is goedverzorgd. Onze kamer lag in het aparte gebouw in de tuin, het schilderwerk van dat pand moet wel hoognodig gedaan worden, dat zie je ook aan de kozijnen aan de binnenkant. Ik niet gegeten in het restaurant, maar zou dat een volgende keer wel doen, het zag er heel goed uit.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 april 2018

Hotel Montanus is goed gelegen in de Brugse binnenstad net buiten de drukte van de histo0rische stadskern. Het heeft een ruime tuin en een restaurant met terras (in de zomer). De kamers zijn goed maar niet luxueus. Vriednelijk onthaal en verzorgd ontbijt staan in verhouding tot de prijs

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 28 februari 2018

Heel tof hotel gelegen zeer dicht bij het centrum met smakelijk en uitgebreid ontbijt. Knappe kamers met vriendelijk personeel. Het restaurant is zeer bekend in de omgeving maar daar dien je wel te reserveren

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 7 februari 2018

De ligging is centraal, de tuin erg sfeervol en de kamers zijn schoon. Het is heerlijk rustig gelegen in een mooie tuin. Badkamer voorzien van Rituals producten. Het ontbijt is erg uitgebreid met bijzonder beleg zoals div.kaasjes /pannenkoekjes/ vijgen/ dadels en de chocolade fontein voor fruit of spekjes! Vergeet niet om er 's avonds te eten in het sfeervolle restaurant. Het tocht behoorlijk op de kamer, dus laat de verwarming maar aan staan. Ontbijt is erg duur, maar in Brugge zelf was het ontbijt overal duur.

Kamertip: Kamer op bovenste etage hebben het mooiste uitzicht
Datum van verblijf: februari 2018