Beoordeeld op 26 april 2018

Hotel Montanus is goed gelegen in de Brugse binnenstad net buiten de drukte van de histo0rische stadskern. Het heeft een ruime tuin en een restaurant met terras (in de zomer). De kamers zijn goed maar niet luxueus. Vriednelijk onthaal en verzorgd ontbijt staan in verhouding tot de prijs

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 28 februari 2018

Heel tof hotel gelegen zeer dicht bij het centrum met smakelijk en uitgebreid ontbijt. Knappe kamers met vriendelijk personeel. Het restaurant is zeer bekend in de omgeving maar daar dien je wel te reserveren

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 7 februari 2018

De ligging is centraal, de tuin erg sfeervol en de kamers zijn schoon. Het is heerlijk rustig gelegen in een mooie tuin. Badkamer voorzien van Rituals producten. Het ontbijt is erg uitgebreid met bijzonder beleg zoals div.kaasjes /pannenkoekjes/ vijgen/ dadels en de chocolade fontein voor fruit of spekjes! Vergeet niet om er 's avonds te eten in het sfeervolle restaurant. Het tocht behoorlijk op de kamer, dus laat de verwarming maar aan staan. Ontbijt is erg duur, maar in Brugge zelf was het ontbijt overal duur.

Kamertip: Kamer op bovenste etage hebben het mooiste uitzicht
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 15 november 2017

het hotel is qua ligging heel goed gelegen , de overdekte parking is ook nabij en vlot te bereiken .
De dame aan de incheckbalie was heel behulpzaam .
De kamers liggen in de tuin en zijn in orde , het is er rustig slapen .
Minpuntje was het ontbijt : we hadden zin in een eitje , zagen de pan op het vuur staan maar er was niemand om de eitjes te bakken ! Toch wel een spijtige zaak dat er niemand van het personeel aanwezig was tijdens het ontbijt !

Kamertip: de kamers liggen in de tuin
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Hotel Montanus ligt amper op enkele minuutjes wandelen van de markt en is rustig gelegen
Het onthaal was zeer hartelijk en wij voelden dadelijk een gezellige familiale sfeer,er werd ons een tasje koffie en stads plan aangeboden op het binnen terras met lounge zetels,inchecken was mogelijk om 14 h dus onze bagage naar een bagage kamer en via stads plan op verkenning
Brugge is een zeer mooie stad met geweldig mooie gebouwen en bezienswaardig heden
Tegen aperitief tijd terug naar hotel waar we onze kamer toegewezen kregen ,een tuinkamer ,comfortabel,netjes,lichtjes verouderd maar dit stoorde ons niet want er hing een rustige sfeer in de mooie tuin
Wij hadden gereserveerd voor het avond maal in het restaurant na het lezen van de goede commentaren de heer des huizen is kok
Wij hadden goed weer en besloten buiten op het tuin terras te eten ,tafels waren mooi gedekt ,keuze in overvloed mooie menu kaart en zeer goede wijnen,bediening was top en wij hebben heerlijk gegeten AANRADER !!!!
Na een zalige rustige nacht naar het ontbijt
De aangename temperatuur nodigde ons uit naar het tuin terras
Ontbijt was fantastisch alles erop en eraan was meer een brunch zoveel keuze en alles vers gemaakt a la minuut ,weer bleek dit een culinair hoogstandje
Wij hebben genoten van het moment dat we toe kwamen tot vertrek en gaan zeker terug naar Montanus

Datum van verblijf: augustus 2017