Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
Orbitz.com
Priceline
Beoordeeld op 31 augustus 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel aan de rand van het centrum in Brugge. Beddengoed van Linnen, mag dus niet gestreken worden #milieubewust. Mooie kamers. Goed uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Het restaurant Den Heerd in het hotel serveert smaakvolle lunches en diners. Genoten van de lende, de kwartels, tonijn en de zwezerik.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 mei 2017

In het hart van Brugge, op wandelafstand van het centrum. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Lekker en uitgebreid ontbijt. De kamers liggen in een tuin, waar het je ook kunt luieren of genieten van een lekker wijntje. Een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 12 maart 2017

Hotel Montanus is een prachtig gelegen hotel met een schitterende tuin. Onze kamer was zeer netjes, mooi gelegen in het midden van de tuin. De kamer was ruim met als extraatje de verassende linnen lakens, heel aangenaam om in te slapen.
Ontbijt mooi uitgebreid, vriendelijk personeel. Een fantasctische uitvalsbasis om Brugge te verkennen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ferdy en Marian Van den Broeck - Lavens

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 15 februari 2017 via mobiele applicatie

Hotel zag er bij aankomst goed uit, en personeel vriendelijk. De kamer zelf was vrij matig, er is blijkbaar nergens in het hotel een strijkijzer, want de lakens zagen er heel kreukelig uit en er was ook niet echt normaal belichting. Ontbijt ruime keuze, goed. Bij vertrek moesten we nog toeristenbelasting betalen, maar konden niet eens pinnen in het hotel een moest een half uur lopen naar de dichtstbijzijnde pin.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 6 februari 2017 via mobiele applicatie

Hotel Montanus is een ideale uitvalsbasis voor de verkenning van Brugge. De rustige kamers, het zeer uitgebreide en kwaliteitsvol ontbijt in combinatie met de vriendelijke service zorgen voor een uitstekend verblijf op een vijftal minuten wandelen van het historisch centrum. Een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2017