Beoordeeld op 12 maart 2017

Hotel Montanus is een prachtig gelegen hotel met een schitterende tuin. Onze kamer was zeer netjes, mooi gelegen in het midden van de tuin. De kamer was ruim met als extraatje de verassende linnen lakens, heel aangenaam om in te slapen.
Ontbijt mooi uitgebreid, vriendelijk personeel. Een fantasctische uitvalsbasis om Brugge te verkennen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ferdy en Marian Van den Broeck - Lavens

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 15 februari 2017 via mobiele applicatie

Hotel zag er bij aankomst goed uit, en personeel vriendelijk. De kamer zelf was vrij matig, er is blijkbaar nergens in het hotel een strijkijzer, want de lakens zagen er heel kreukelig uit en er was ook niet echt normaal belichting. Ontbijt ruime keuze, goed. Bij vertrek moesten we nog toeristenbelasting betalen, maar konden niet eens pinnen in het hotel een moest een half uur lopen naar de dichtstbijzijnde pin.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 6 februari 2017 via mobiele applicatie

Hotel Montanus is een ideale uitvalsbasis voor de verkenning van Brugge. De rustige kamers, het zeer uitgebreide en kwaliteitsvol ontbijt in combinatie met de vriendelijke service zorgen voor een uitstekend verblijf op een vijftal minuten wandelen van het historisch centrum. Een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 6 februari 2017 via mobiele applicatie

Hotel is schoon, ontvangst uitermate vriendelijk, met champagne. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker, romantische ruimte met haard!!
Minpunt: bij een romantische kamer stel ik me geen twee tegen elkaar geschoven eenpersoonsbedden voor met 2 dito dekens... of met romantische kamer bedoelen ze dat je met twee in een eenpersoonsbedje kruipt?!?
Prijs/kwaliteitsverhouding is minder (prijzig).

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 29 januari 2017

Prachtige kamers hoofdgebouw,uitstekend ontbijt en heerlijke keuken
Zeer kindvriendelijk
katleen en Jo doen alles om je te Verwennen ,
Centraal en stil gelegen Te voet alles goed bereikbaar.
Vriendelijk en attent personeel.

Kamertip: Verblijf in het hoofdgebouw
Datum van verblijf: januari 2017