Gratis annuleren tot 25/05/22
Gratis annuleren tot 22/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Gratis annuleren tot 22/05/22
PricelineUS$ 215
Hotels.comUS$ 206
TravelocityUS$ 206
Beoordeeld op 15 februari 2017 via mobiele applicatie

Hotel zag er bij aankomst goed uit, en personeel vriendelijk. De kamer zelf was vrij matig, er is blijkbaar nergens in het hotel een strijkijzer, want de lakens zagen er heel kreukelig uit en er was ook niet echt normaal belichting. Ontbijt ruime keuze, goed. Bij vertrek moesten we nog toeristenbelasting betalen, maar konden niet eens pinnen in het hotel een moest een half uur lopen naar de dichtstbijzijnde pin.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 6 februari 2017 via mobiele applicatie

Hotel Montanus is een ideale uitvalsbasis voor de verkenning van Brugge. De rustige kamers, het zeer uitgebreide en kwaliteitsvol ontbijt in combinatie met de vriendelijke service zorgen voor een uitstekend verblijf op een vijftal minuten wandelen van het historisch centrum. Een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 6 februari 2017 via mobiele applicatie

Hotel is schoon, ontvangst uitermate vriendelijk, met champagne. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker, romantische ruimte met haard!!
Minpunt: bij een romantische kamer stel ik me geen twee tegen elkaar geschoven eenpersoonsbedden voor met 2 dito dekens... of met romantische kamer bedoelen ze dat je met twee in een eenpersoonsbedje kruipt?!?
Prijs/kwaliteitsverhouding is minder (prijzig).

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 29 januari 2017

Prachtige kamers hoofdgebouw,uitstekend ontbijt en heerlijke keuken
Zeer kindvriendelijk
katleen en Jo doen alles om je te Verwennen ,
Centraal en stil gelegen Te voet alles goed bereikbaar.
Vriendelijk en attent personeel.

Kamertip: Verblijf in het hoofdgebouw
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 3 januari 2017

Logeer zeker in de bijgebouwen, een aanrader! mooie kamer met alle nutsvoorzieningen... Ruimte badkamer. Ideale centrale ligging om van hier uit Brugge te be zoeken. Enig Nadeel is dat er geen parking is. Parkeren met schijf is noodzakelijk.

Kamertip: vraag naar een kamer in de cottage gebouwen in de Turin! zeer aangenaam!
Datum van verblijf: januari 2017