Beoordeeld op 6 februari 2017 via mobiele applicatie

Hotel is schoon, ontvangst uitermate vriendelijk, met champagne. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker, romantische ruimte met haard!!
Minpunt: bij een romantische kamer stel ik me geen twee tegen elkaar geschoven eenpersoonsbedden voor met 2 dito dekens... of met romantische kamer bedoelen ze dat je met twee in een eenpersoonsbedje kruipt?!?
Prijs/kwaliteitsverhouding is minder (prijzig).

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 29 januari 2017

Prachtige kamers hoofdgebouw,uitstekend ontbijt en heerlijke keuken
Zeer kindvriendelijk
katleen en Jo doen alles om je te Verwennen ,
Centraal en stil gelegen Te voet alles goed bereikbaar.
Vriendelijk en attent personeel.

Kamertip: Verblijf in het hoofdgebouw
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 3 januari 2017

Logeer zeker in de bijgebouwen, een aanrader! mooie kamer met alle nutsvoorzieningen... Ruimte badkamer. Ideale centrale ligging om van hier uit Brugge te be zoeken. Enig Nadeel is dat er geen parking is. Parkeren met schijf is noodzakelijk.

Kamertip: vraag naar een kamer in de cottage gebouwen in de Turin! zeer aangenaam!
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

Super hotel niet te groot zeer rustig met mooie tuin romantisch de kamers in de tuin hebben iets kamer zeer net mooi ontbijt alles erop en eraan. Komen hier al voor de derde maal en komen zeker weer terug ook parking dichtbij .

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 25 oktober 2016 via mobiele applicatie

Het ontbijt was GEWELDIG!
Domper op de feestvreugde waren de bedden. Precies of we hadden een kinderkamer, want we hadden 2 aparte bedden & 2 aparte lakens... niet zo fijn voor een romantisch weekend met 2...

Datum van verblijf: oktober 2016