Gratis annuleren tot 25/05/22
PricelineUS$ 216
TravelocityUS$ 203
Orbitz.comUS$ 203
Beoordeeld op 29 januari 2017

Prachtige kamers hoofdgebouw,uitstekend ontbijt en heerlijke keuken
Zeer kindvriendelijk
katleen en Jo doen alles om je te Verwennen ,
Centraal en stil gelegen Te voet alles goed bereikbaar.
Vriendelijk en attent personeel.

Kamertip: Verblijf in het hoofdgebouw
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 3 januari 2017

Logeer zeker in de bijgebouwen, een aanrader! mooie kamer met alle nutsvoorzieningen... Ruimte badkamer. Ideale centrale ligging om van hier uit Brugge te be zoeken. Enig Nadeel is dat er geen parking is. Parkeren met schijf is noodzakelijk.

Kamertip: vraag naar een kamer in de cottage gebouwen in de Turin! zeer aangenaam!
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

Super hotel niet te groot zeer rustig met mooie tuin romantisch de kamers in de tuin hebben iets kamer zeer net mooi ontbijt alles erop en eraan. Komen hier al voor de derde maal en komen zeker weer terug ook parking dichtbij .

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 25 oktober 2016 via mobiele applicatie

Het ontbijt was GEWELDIG!
Domper op de feestvreugde waren de bedden. Precies of we hadden een kinderkamer, want we hadden 2 aparte bedden & 2 aparte lakens... niet zo fijn voor een romantisch weekend met 2...

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 23 oktober 2016 via mobiele applicatie

Dit weekend met mijn man en zoontje (4 maanden) in Brugge geweest en overnacht in hotel Montanus.
We werden hartelijk ontvangen en er werd met ons meegedacht mbt de kleine (babybedje, waterkoker om flesjes klaar te kunnen maken).
Het hotel is heel stijlvol ingericht en de kamers netjes en ruim genoeg. Heerlijk geslapen en 's morgens lekker ontbeten in het restaurant.

Jammer dat er weinig tot geen parkeergelegenheid is bij het hotel. Wij hebben buiten de stadsmuur (wel gratis!) geparkeerd.

Datum van verblijf: oktober 2016