Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

Super hotel niet te groot zeer rustig met mooie tuin romantisch de kamers in de tuin hebben iets kamer zeer net mooi ontbijt alles erop en eraan. Komen hier al voor de derde maal en komen zeker weer terug ook parking dichtbij .

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 25 oktober 2016 via mobiele applicatie

Het ontbijt was GEWELDIG!
Domper op de feestvreugde waren de bedden. Precies of we hadden een kinderkamer, want we hadden 2 aparte bedden & 2 aparte lakens... niet zo fijn voor een romantisch weekend met 2...

Beoordeeld op 23 oktober 2016 via mobiele applicatie

Dit weekend met mijn man en zoontje (4 maanden) in Brugge geweest en overnacht in hotel Montanus.
We werden hartelijk ontvangen en er werd met ons meegedacht mbt de kleine (babybedje, waterkoker om flesjes klaar te kunnen maken).
Het hotel is heel stijlvol ingericht en de kamers netjes en ruim genoeg. Heerlijk geslapen en 's morgens lekker ontbeten in het restaurant.

Jammer dat er weinig tot geen parkeergelegenheid is bij het hotel. Wij hebben buiten de stadsmuur (wel gratis!) geparkeerd.

Beoordeeld op 11 oktober 2016 via mobiele applicatie

Echt een zeer goed hotel, wij hebben er af en toe meeting voor het werk en het is er altijd tip top in orde! Lekker eten en goede bediening. Ook een zeer mooi gebouw en een mooi interieur. Zeer centraal gelegen en vlak bij parking in katelijnestraat. Hier kom ik echt graag.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij hadden een kamer in het complex in de tuin. Mooi ruime kamer met bad/douche en mini bar en in het hoofdgebouw was er koffie en thee gratis te verkrijgen. Hadden een mooi uitzicht op de zeer mooi verzorgde tuin. Het was er zo rustig en je kon ook nog genieten van de ligweide waar je relax een boek kon lezen. Komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2016