angelajellesma

Goed ontbijt, slordig schoongemaakte kamer

Beoordeling van NH Brugge
4,0 van 5 bollen27 feb 2024 beoordeeld
De kamer was niet goed schoongemaakt en wat gedateerd. De berden waren echt vreselijk hard. Er is een gezellige sfeer en medewerkers zijn vriendelijk. Het ontbijt was goed. Zo konden er wafels gemaakt worden.
Datum van verblijf: februari 2024
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
2,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 28 feb 2024
Beste gast,
Eerst en vooral onze excuses voor de ongemakken die u hebt ervaren.
Maar uiteraard ook onze dank voor de fijne commentaren in verband met het ontbijt en de medewerkers.
Volledig restitueerbaar
1.0 km van NH Brugge
0.9 km van NH Brugge
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 17 februari 2024 via mobiele applicatie

Zeer ruim hotel gelegen aan ‘t Zand te Brugge.
Het hotel heeft zijn ouderdom en geschiedenis waardoor niet alles up to date is met de huidige tijd zonder dat dit echt storend werkte. Tenslotte ben je in Brugge dat op zich al een open museum is.
Wij hadden een zeer ruime kamer op de vijfde verdieping en merkten op dat in het hotel er zelfs nog een kapel was van het vroegere klooster.
Deze kapel is verwerkt in enkele vergaderzalen zoals we persoonlijk konden vaststellen via de rondleiding die Dominique ons gaf
op mijn vraag hieromtrent.
Ik wil ook nog wel meegeven dat NH Hotels ten allen tijde een kwaliteitsvolle keuze zijn.
Bovendien hebben de meeste echt een top ligging, ook nu weer.

Datum van verblijf: februari 2024
Dominique Poelvoorde, Guest Services / Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2024

Beste gast,
Wij danken u hartelijk voor de fijne commentaar die wij mochten ontvangen na uw verblijf in NH Brugge en zijn verheugd te horen dat u genoten heeft.

Beoordeeld op 31 januari 2024 via mobiele applicatie

Mijn mijn broer en vader en 2 daagse trip naar Brugge gepland.
We besloten om een 3 persoonskamer te boeken in het NH hotel Brugge.

Het hotel heeft een perfecte ligging. Dichtbij het centrum en culturele bezichtingsmogelijkheden. Tevens ligt parking 't Zand op 2min wandelen van het hotel.

Het hotel op zich is dringend aan renovatie toe. Over het algemeen is alles zeker nog in orde en proper maar je ziet aan verschillende zaken dat deze renovatiewerken zich echt wel opdringen vb. Deuren zijn beschadigd, muren waar stukjes verf afgevallen zijn, badkuip beschadigd,..... .

Klantvriendelijkheid is wel een probleem. We hebben op deze 2 dagen gemerkt dat er op dat vlak wel een probleem is.
- Hotelbar is geopend tot 24u00. Wij gaan om 23u40 de hotelbar binnen en vragen of we nog iets mogen drinken. De barman vroeg op een lichtjes geïrriteerde toon of wij hotelgasten waren. Na onze bevestiging zei hij dat hij de last call al gedaan had in de bar maar we konden nog eentje bestelllen. Hiervoor hebben we zeker alle begrip voor. Maar in de bar zatten ook een groepje met mondige vrouwen en die vroegen om 23u55 nog een nieuw drankje waarop hij deze dames gewoon een drankje gaf terwijl geen drankje meer kregen. Sorry maar dit is een schande en zelfs een vorm van discriminatie (Man/vrouw).

Wat wij ook nog redelijk storend vonden is dat er heel weinig personeelsleden de Nederlandse taal machtig zijn. Barman, bediening ontbijt, receptioniste checkout,... konden allemaal geen Nederlands. Dit in België vind ik persoonlijk ook niet ok. Mijn vader spreekt enkel Nederlands en dat is heel storend dat hij niks kon vragen.

Het ontbijt was top. Alles was aanwezig en vers. Het buffet werd ook goed bijgevuld. Zeker een aanrader.

Over het algemeen een goed hotel maar zou het persoonlijk ook geen 4* geven. Ik heb het voorbije jaar veel hotels bezocht en als je dan de vergelijking kan ik dat alleen maar concluderen. Laat jullie medewerkers een basis aan Nederlands leren want dat is toch een must dat je de taal van het land waar je werkt machtig bent.

Beste gast,
Wij danken u hartelijk voor uw feedback en uw fijne commentaar in verband met het ontbijt.
Uiteraard onze oprechte excuses voor de ongemakken die u hebt ervaren.
Deze worden verder intern besproken.

Beoordeeld op 19 januari 2024

Totaal verouderd hotel. Afgezien daarvan gebrek aan algemeen onderhoud: zwarte stofdraden aan plafond, kapotte leeslamp en badkamerverlichting. Verwarming in de badkamer werkte niet. Gescheurde overgordijnen. overal op de muren vlekken. Afgeleefde meubels. Kamer 313.
Het ontbijt was wel prima in orde.

Kamertip: Er zijn betere hotels voor dezelfde prijs.
Datum van verblijf: januari 2024
Dominique Poelvoorde, Guest Services / Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2024

Beste gast,
Wij danken u hartelijk voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Brugge.
Mogen wij onze welgemeende verontschuldigingen aanbieden voor de ongemakken die u hebt ervaren.
Deze worden verder intern besproken.

Beoordeeld op 8 januari 2024

Goede ligging in het centrum en het glutenvrije ontbijt voor onze kinderen met Coeliakie was geweldig!! Een hele glutenvrije hoek met 4 soorten overheerlijke granola, crackers en broodjes.
Ook ons normale ontbijt was erg goed!

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Dominique Poelvoorde, Guest Services / Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2024

Beste gast,
Hartelijk dank voor de tijd die u nam om NH Brugge te beoordelen en uw fijne commentaren in verband met de ligging en het ontbijt.

Beoordeeld op 7 januari 2024

Grote kamer maar nood aan renovatie zeker de badkamer , een combinatie bad / douche is niet meer van deze tijd en gevaarlijk als je wat ouder bent om uit te stappen . Ook de verlichting boven de wastafel was pover toch zeker als je u moet scheren

Kamertip: Vrij veel lawaai ,kwam het van het dak ? Van de lift waarschijnlijk niet want we hadden een kamer tamelijk ver van de lift (335 )
Datum van verblijf: december 2023
Dominique Poelvoorde, Guest Services / Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2024

Beste gast,
Wij danken u hartelijk voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Brugge en bieden onze welgemeende verontschuldigingen aan voor de ongemakken die u hebt ervaren.