Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
12 personen bekijken dit hotel
Booking.com
€ 105
Volledig restitueerbaar voor wo 6 mrt.
Priceline
€ 113
Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Expedia.com
€ 113
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Word beloond met One Key
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.163)
Beoordelingen filteren
3.164 resultaten
Waardering van reizigers
1.092
1.364
454
174
80
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.092
1.364
454
174
80
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
11 - 16 van 3.164 beoordelingen
Beoordeeld op 2 augustus 2023

Ouderwetse aankleding, douchen moest in bad, helaas waren er ook geen stopcontacten voor onze telefoons bij het bed, en .. ook geen toiletborstel!! Dat was echt shocking!
Wel heel goed... het ontbijt!!
Er was genoeg, veel keus, en ook erg lekker!

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Sofietje65
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dominique Poelvoorde, Gastenservice/Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2023

Beste gast,
Wij danken u hartelijk voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Brugge.
Mogen wij onze welgemeende verontschuldigingen aanbieden voor de ongemakken die u heb ervaren.
Met vriendelijke groet,
Dominique Poelvoorde
Quality Coordinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juli 2023 via mobiele applicatie

Het hotel is perfect als je van oudbollig en versleten houdt. Zoals de hele stad van Brugge is het gebouw oud en antiek. Een geval 'je moet ervan houden'.

Voorafgaand aan ons bezoek bewust de suprior kamer geboekt zodat het allemaal een stukje moderner zou zijn, maar dit viel helaas tegen. De badkamer was vies met roest in het bad, kalk aan de kranen en zelfs ontbreek elk spoor van een toiletborstel. Het slaapgedeelte was ook niet geweldig, er zaten vlekken op de muur en zelfs een gele vlek in bed.

Toen we via de aanbevolen app om extra toiletpapier vroegen heeft het maar liefst 2 uur geduurd voordat er een chagrijnig iemand aan de deur stond met een extra rol.

Ook de beloofde airco & climatecontrol was niks meer dan een mobiele airco met een slang naar buiten die je ook nog zelfs naar buiten moest fixeren.

Ik heb in hotels met 3 sterren geslapen die 10× zo goed waren als dit.

Houd je van oud, versleten en ben je niet bang om de handen uit de mouwen te steken, of ben je niet bang voor een vlekje? Dan is dit dé place 2 be.

Kamertip: Ben je vies van vlekken of oud en stoffig? Kijk dan vooral verder.
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank MartAmerica
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dominique Poelvoorde, Gastenservice/Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2023

Beste gast,
Wij danken u hartelijk voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Brugge.
Mogen wij onze welgemeende excuses annbieden voor de ongemakken die u hebt ervaren.
Deze worden verder intern besproken.
Met vriendelijke groet,
Dominique Poelvoorde
Quality Coordinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 juli 2023

Veel te kleine bedden. Een 2-persoonbed van 120 cm breed… Probeer daar maar eens met 2 volwassenen in te slapen. We hadden een 4-persoonskamer geboekt. Deze kamer was bezet met 2 2-persoonbedden van 120 cm breed. Een zeer kleine badkamer met lage douchkop en matige waterstraal. Afgeblakerde verf aan de kasten. Muffe geur in de kamer. De bedden en badkamer was ook maar voorzien van 2 sets kussens en handdoeken, dus dat wil eigenlijk zeggen dat deze kamer werd aanzien als een 2-persoonskamer.

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Jeroen782
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dominique Poelvoorde, Gastenservice/Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2023

Beste gast,
Wij danken u hartelijk voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Brugge.
Mogen wij onze welgemeende verontschuldigingen aanbieden voor de ongemakken die u hebt ervaren.
Deze worden verder intern besproken.
Met vriendelijke groet,
Dominique Poelvoorde
Quality Coordinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 juni 2023 via mobiele applicatie

Oud gedateerd hotel. Douchen in bad niet meer van deze tijd. Schimmel in badkamer. Ontbijt onvoldoende bv de goedkoopste waterige jus ‘d orange die er te krijgen is. Drie kamers gehad. 1e zonder gordijnen, 2e oud en vies en gelukkig daarna suite. De laatste was wat beter maar ook sterk aan renovatie toe. Vriendelijk personeel behalve een chagrijnige Jorge die ons in vieze kamer stopte. Locatie hotel wel perfect.

Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Daydream60613860836
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dominique Poelvoorde, Gastenservice/Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2023

Beste gast,
Wij danken u hartelijk voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Brugge.
Mogen wij onze welgemeende verontschuldigingen aanbieden voor de ongemakken die u hebt ervaren.
Deze worden verder intern besproken.
Met vriendelijke groet,
Dominique Poelvoorde
Quality Coordinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 mei 2023

Aangenaam gebouw, fijne sfeer. Alles is een beetje verouderd maar het stoort niet.
Goede bedden, en een ruime kamer en badkamer. Geen straatlawaai. Heel fijn ontbijt.
Zeer goede ligging.
Al bij al: in een NH hotel is het altijd goed.

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank adele1949
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dominique Poelvoorde, Guest Services / Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2023

Beste gast,
Eerst en vooral onze dank voor uw trouw aan NH Hotel Group.
Het doet ons veel plezier dat u een fijn verblijf had en hopen u in de nabije toekomst opniew te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Dominique Poelvoorde
Quality Coordinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken