2 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Gratis annuleren tot 17/07/22
NH HotelsUS$ 139
Hotels.comUS$ 139
ZenHotels.comUS$ 143
Beoordeeld op 1 april 2022

Alles gekregen wat wij hadden verwacht. Goed bed, mooie slaapkamer en zeer kort bij de winkels en de dingen die wij wilden bezoeken. Het was ons derde verblijf in dit hotel, indien het niet goed was zouden wij zeker niet zijn terug gegaan

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Dominique Poelvoorde, Gastenservice/Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Beste gast,
Eerst en vooral onze dank voor uw trouw aan NH Brugge, uiteraard ook onze dank voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen en uw fijne commentaren.
Wij kijken er alvast naar uit u een volgende keer te mogen begroeten.

Beoordeeld op 21 maart 2022

Een voormalig klooster prachtig gelegen in de historische stad. Met de auto goed te bereiken en op 200 meter afstand van een ruime parkeergarage. Openbaar vervoer om de hoek. Goede kamers en prettig personeel. Ruim ontbijt.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Dominique Poelvoorde, Gastenservice/Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor de tijd die u nam om NH Brugge te beoordelen en uw fijne commentaren in verband met de ligging, de kamers, het personeel en het ontbijt.

Beoordeeld op 21 maart 2022

prima hotel, vriendelijke service, en uitstekende hygiëne.
Goede ontvangst en prima receptie.
Bar was leuk en aangenaam
zowel inchecken als uitchecken verliep perfect
Ontbijt was schitterend, alle mogelijkheden en keuze in overvloed

Beste gast,
Wij danken u hartelijk voor de tijd die u nam om NH Brugge te beoordelen en uw fijne commentaren. Wij hopen u uiteraard opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst.

Beoordeeld op 13 maart 2022 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst , gezellig hotel , ontbijt was goed , locatie perfect.
Kamer was teleurstellend , zeer verouderd , vuil , het moet dringend gerenoveerd worden .
Goed dat het maar voor 1 nacht was .
Anderzijds vind ik het spijtig want het hotel heeft zoveel potentieel .
Ik heb zelden zo een vriendelijke ontvangst gehad .

Datum van verblijf: maart 2022
Dominique Poelvoorde, Gastenservice/Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor de tijd die u nam om NH Brugge te beoordelen en uw fijne commentaren vooral in verband met de ontvangst. Anderzijds onze welgemeende excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. Dit wordt verder intern besproken.

Beoordeeld op 10 maart 2022

Zeer goed hotel , prima ligging met zeer lekker en uitgebreid ontbijt , spijtig was het restaurant nog nietgeopend ,klein minpuntje de badkamer zonder inloopdouche , het bad was wel voorzien van antislip ,gelukkig .

Beste gast,
Eerst en vooral onze dank voor de tijd die u nam om NH Brugge te beoordelen. Wij danken u uiteraard ook voor de fijne commentaren en de gemaakte suggestie.