Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
NH Hotels
102 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 10/12/21
Expedia.com
102 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 10/12/21
getaroom.com
98 US$
Aanbieding bekijken
Booking.com102 US$
Hotels.com102 US$
Agoda.com102 US$
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.960)
Beoordelingen filteren
2.960 resultaten
Waardering van reizigers
1.018
1.312
423
148
59
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.018
1.312
423
148
59
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 2.960 beoordelingen
Beoordeeld op 29 september 2021

De kamers zijn erg gedateerd. Badkamer zonder één stopcontact en meubilair echt toe aan vervanging. Douchekraan wisselt van heet naar koud.
Slechte verlichting in de kamers, geen stopcontact naast bed, nachtlampjes werken niet of flikkeren. Vloerbekleding is onhygiënisch, zeker wanneer honden zijn toegelaten. De minibar was niet gevuld. Desondanks wel proper gekuist. Het ontbijt was erg lekker en uitgebreid en ook het personeel was vriendelijk.
Locatie midden in het centrum. Jammer van de kamers, want zo de prijs niet waardig.

Datum van verblijf: september 2021
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Elga2026
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dominique Poelvoorde, Gastenservice/Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste gast,
Wij danken u hartelijk voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Brugge en bieden onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ongemak dat u hebt ervaren.
Met vriendelijke groeten,
Dominique Poelvoorde
Quality Coordinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 september 2021

Beneden alle peil. Punt!
Covid-maatregelen? Als je om 1500 kan inchecken, pas om 1600u arriveert omdat alle parkings in de buurt volzet zijn op zaterdag en bovendien het hotel midden in een bouwwerf Ligt (omgeving Houwaertstraat) en het kennelijk teveel is om dit even bij reservatie te laten weten... Je komt dan eindelijk toe op je muffe kamer en wil effe bekomen bij een kop oploskoffie... Presteert NH het toch wel om je de gebruikte kartonnen bekers van de vorige bezoekers netjes terug aan te bieden in volle Covid pandemie! Schande en strafbaar! Ik kwam een weekend met het vrouwtje om haar een fijne relaxte verjaardag te bezorgen, en stond al op ontploffen door de verkeersellende nog voor we binnen waren. En dan gewoon schaamteloos gebruikte koffiebelers aanbieden? Ik heb mijn vader 3 dagen zien creperen voor hij aan Covid bezweek. Dit kan ik er echt niet bij hebben. FOD Volksgezondheid werd ingelicht. NH Brugge... Laat toch zijn man! Weggesmeten geld en een hoop ellende om je auto binnen een straal van 5 km kwijt ter raken (blauwe zone!)

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Smeety73
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dominique Poelvoorde, Gastenservice/Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2021

Beste gast,
Wij danken u voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Brugge en bieden onze welgemeende verontschuldigingen aan voor de ongemakken die u hebt ervaren.
Dit werd intern besproken en de nodige maatregelen zijn getroffen.
Met vriendelijke groet,
Dominique Poelvoorde
Quality Coordinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 september 2021

Heel vriendelijk personeel maar de kamers zijn echt ondermaats
Heel oud meubilair en veel stof in de kamer, de badkamer, dus niet proper,
bijkomend vieze geur in de badkamer
probleem met de elektriciteit: een schakelaar waarmee ofwel alle lichten aan waren of alle lichten uit
ook geen stekker om GSM op te laden
geen dienstverlening ( zogezegd door corona- maatregelen) : geen onderhoud van de kamer, niet opmaken van de bedden, geen propere handdoeken en koffie niet aangevuld
geen viersterren hotel waardig
echte ontgoocheling

Datum van verblijf: augustus 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank 402dianev
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dominique Poelvoorde, Gastenservice/Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2021

Beste gast,
Wij danken u voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Brugge en bieden onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ongemak dat u hebt ervaren. Dit wordt verder intern besproken.
Met vriendelijke groet,
Dominique Poelvoorde
Quality Coordinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 augustus 2021 via mobiele applicatie

NH Brugge is een 4-sterren hotel maar niet in huidige vorm. De inrichting is sterk aan vernieuwing toe. De badkamer was heel oud en niet meer schoon te krijgen. De afzuiging was slecht en er zat schimmel op het plafond. De bedden waren prima maar geen keuze voor andere kussens. Het ontbijt is matig en het was er veel te druk. Positieve punten waren de vriendelijkheid (bijna al) het personeel en de ligging t.o.v. het centrum.

Datum van verblijf: augustus 2021
1  Bedank Elisabethcm2013
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dominique Poelvoorde, Gastenservice/Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2021

Beste gast,
Wij danken u hartelijk voor uw commentaren naar aanleiding van uw verblijf in NH Brugge en bieden onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ongemak dat u hebt ervaren.
Met vriendelijke groet,
Dominique Poelvoorde
Quality Coordinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Brugge is een mooie stad met tal van mogelijkheden. Het NH hotel ligt ideaal om van hieruit de verkenning te beginnen na een uitgebreid ontbijt. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid met keuze voor iedereen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Parkeren kan in de parking ‘t Zand, 24 op 24 u.

Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank gert402
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dominique Poelvoorde, Gastenservice/Front Office van NH Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2021

Beste gast,
Wij danken u hartelijk voor de fijne commentaar die wij mochten ontvangen na uw verblijf in NH Brugge en zijn verheugd te horen dat u genoten heeft.
Met vriendelijke groet,
Dominique Poelvoorde
Quality Coordinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken