3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 4 augustus 2020

het hotel was zeer mooi en proper. Een zeer aangenaam en vriendelijk ontvangst. Het ontbijt was super! Op niet veel hotels heb ik zo'n fijn en lekker ontbijt gehad. Het personeel van het ontbijt was ook top! Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2020
Katelijne Haelters, General Manager van The Pand Hotel - Small Luxury Hotels of The World, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2020

Beste Rafayel,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wat fantastisch om u opmerkingen over ons heerlijke ontbijt te lezen - er is zeker geen betere manier om de dag te beginnen en ons ontbijtpersoneel, dat al meer dan 16 jaar bij ons werkt, was blij dat u heeft benoemd dat het een van de beste ontbijten was die u heeft genoten.
Kom alstublieft snel terug en blijf snel weer bij ons en raad ons graag aan bij uw vrienden en familie.

Vriendelijke groeten

Het Pand Hotel Management Team

** Neem rechtstreeks contact met ons op voor onze exclusieve tarieven en aanbiedingen die alleen beschikbaar zijn voor onze klanten die rechtstreeks bij het hotel boeken. We helpen u graag met eventuele speciale verzoeken of kamervereisten. We horen graag van u **

Beoordeeld op 26 juli 2020

Zeer fijn en sfeervol, romantisch hotel in het hart van Brugge. Letterlijk om de hoek van alle karakteristieke bekende plekken in Brugge. Hele knusse kamers die soms bijna verstopt lijken in het hotel. Trappetje op, trappetje af... Het hotel is niet groot, maar daardoor zeker niet minder. Een aanrader. Het personeel is echt supervriendelijk en uitermate behulpzaam. Echt top. Ontbijt was prima met bubbels en vitamine. Kom je 's avonds terug,cdan raden wij aan om nog even wat te drinken of te babbelen met de vriendelijke nachtconciërge. Kies bijvoorbeeld de Pand cocktail... Mede door al het bovenstaande een fantastische ervaring in een betoverende stad. Ondanks de moeilijke tijd waarin we zitten. Chapeau!

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde met vrienden
Katelijne Haelters, General Manager van The Pand Hotel - Small Luxury Hotels of The World, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2020

Beste Claudio,

Allereerst willen we u bedanken voor uw keuze om bij ons te blijven hier in het Pand Hotel. We zijn echt heel dankbaar voor uw steun en ook voor uw geweldige recensie.

Onze medewerkers zijn zo blij om terug te zijn en uw opmerkingen over hun vriendelijkheid betekenen op dit moment echt veel.

We hopen echt dat u snel weer terugkomt en nog geniet van een cocktail bij ons.

Vriendelijke groeten

Het Pand Hotel Management Team
Tel: +3250340666
E-mail: info@pandhotel.com

** Neem contact met ons op voor onze exclusieve tarieven en aanbiedingen die alleen beschikbaar zijn voor onze gasten die rechtstreeks bij ons boeken in het hotel. We helpen u ook graag met speciale vereisten of kamerverzoeken die u heeft en kijken er naar uit van u te horen **

Beoordeeld op 29 januari 2020 via mobiele applicatie

Samen met vrienden en familie een fantastisch weekend gehad. Het hotel was prachtig, knus, chique, schoon, gastvrij en met een heerlijk ontbijt. De ontvangst was aller vriendelijkst en aan al onze wensen was voldaan. Vooraf heel fijn contact gehad om dit weekend te kunnen organiseren. Wij komen zeker terug! Dikke aanrader!

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde met vrienden
Pandhotel, General Manager van The Pand Hotel - Small Luxury Hotels of The World, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2020

Beste Laura,
Hartelijk bedankt voor deze leuke review !
We vonden het heel fijn dat u ons hotel hebt gekozen om met familie en vrienden een speciale verjaardag te vieren. Ik geef uw comments door aan het hele team. Ze zullen hier heel erg blij mee zijn.
We zien ernaar uit om u in de toekomst nog te mogen verwelkomen !
Vriendelijke groeten,
Katelijne Haelters

Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Kleinschalig hotel in rustige straat in hartje Brugge. Luxe en sfeervol ingericht. De hotelkamer is prima, van alle gemakken voorzien. Ook hier merk je dat ze net dat beetje extra hebben. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt is ook een dikke 10!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 21 maart 2019

Hotel heeft een uitstekende ligging. Zeer vriendelijk personeel.
Wij hadden een charme+ kamer geboekt. Deze kamer had een bubbelbad en was gezellig ingericht.
Het ontbijt was top. Wij werden aan tafel bediend en kregen er ook een glaasje champagne bij. Zeker aan aanrader!

Datum van verblijf: april 2018