Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Kleinschalig hotel in rustige straat in hartje Brugge. Luxe en sfeervol ingericht. De hotelkamer is prima, van alle gemakken voorzien. Ook hier merk je dat ze net dat beetje extra hebben. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt is ook een dikke 10!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 21 maart 2019

Hotel heeft een uitstekende ligging. Zeer vriendelijk personeel.
Wij hadden een charme+ kamer geboekt. Deze kamer had een bubbelbad en was gezellig ingericht.
Het ontbijt was top. Wij werden aan tafel bediend en kregen er ook een glaasje champagne bij. Zeker aan aanrader!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 25 januari 2019

Wij hebben hier 1 overnachting gehad om een verjaardag te vieren. We hadden extra's gereserveerd: taart, bloemen, pralines, alles erop en eraan. Dit stond allemaal netjes klaar bij aankomst. We kregen ook nog complementaire champagne op kamer. We hadden een Junior Suite op de 4de verdieping. De kamer was niet groot, maar zeer luxueus ingericht en voorzien van alle comfort. Personeel is er super vriendelijk en ze deden echt alle moeite om ons verblijf perfect te laten verlopen. Het interieur is prachtig en alles tip top in orde. Ontbijt was erg lekker en goed verzorgd. Ligging is erg centraal en toch erg rustig. Gemakkelijk te vinden en een openbare parking vlakbij. Wij hadden zelf een parkeerplaats van het hotel gehuurd. We hebben geen slecht woord te zeggen; het was een droomverblijf.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 20 oktober 2018 via mobiele applicatie

We werden omver geblazen door dit hotel. Een fantastische ligging, heel dichtbij het centrum. Het personeel achter de receptie was uitermate vriendelijk en verschafte ons enorm veel informatie over de stad. Ze waren erg behulpzaam. We hadden een prachtige junior suite die boven onze verwachtingen was, het interieur was prachtig en het bed erg comfortabel. Het ontbijt was heel erg lekker, het beste ontbijt dat wij reeds hebben gegeten in een hotel en ook hier was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam, je mocht ze alles vragen.

Kortom, ik geef bijna nooit een 5-sterren recensie, maar dit hotel is het waard. Absoluut!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 1 september 2018

Wat een fantastisch adresje. We genoten van een heerlijk romantische overnachting ter ere van de verjaardag van mijn vriend. Attentie van twee heerlijke glazen champagne en versnaperingen. Upgrade naar de Ralph Lauren Suite met een prachtige badkamer & jacuzzi. Het ontbijt was fantastisch lekker met ovenverse boterkoeken, heerlijke champagne, lekker versgebakken eitje en persoonlijke service aan tafel.

Een uniek hotel met een exceptionele service, toppertje !

Kamertip: De suites zijn een aanrader !
Datum van verblijf: augustus 2018